Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@06:36:47 GMT

افزايش ۴۷ درصدى ترافيک در خراسان شمالى

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۶۲۹۲

افزايش ۴۷ درصدى ترافيک در خراسان شمالى

 مديركل راهدارى و حمل و نقل جاده اى استان گفت: تردد ورودى به استان بيش از ۶۵۱ هزار وسيله نقليه و تردد خروجى  بيش از ۶۱۳ هزار وسيله نقليه بوده  که تردد ورودى و خروجى استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتيب ۴۸ درصد و ۵۰ درصد افزايش يافته است.

جعفر شهامت گفت: بيش از ۸۵ هزار مسافر توسط ۹ هزار و ۳۹۷ سفر با ناوگان عمومی استان طی اجراى طرح نوروزى جابجا شده اند، وهمچنین میزان سفرهای انجام شده و تعداد جابجایی مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۷ درصد و ۱۵ درصد كاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ثبت بیش از ۱۶ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های خراسان شمالی

او گفت: در این مدت هزار و ۵۱۴ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری بازدید شده که شامل ۹۱۶ دستگاه ناوگان باری، ۳۳۱ دستگاه ناوگان اتوبوسی و مینی بوسی و ۲۶۶ دستگاه سواری کرایه عمومی است و از این تعداد، ۲۴۰ دستگاه ناوگان مرتکب تخلف شده اند.

مديركل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى گفت: بیشترین تخلف ها در خصوص نداشتن تجهیزات ایمنی، مسافر مازاد بر ظرفیت، عدم رعایت محدودیت تردد در ناوگان باری و تخلفات حادثه ساز بوده است.

 شهامت گفت: طى اجراى طرح نوروزی امسال، ۱۹ هزار و ۸۵ تخلف سرعت غیرمجاز به ويژه تخلف متوسط سرعت در محورهای خراسان شمالی توسط سامانه های ثبت تخلفات جاده ای ثبت و به منظور اعمال جریمه به پلیس راه ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار