Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@00:01:54 GMT

آغاز فعالیت حضوری مدارس استان کرمان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۶۳۸۵

آغاز فعالیت حضوری مدارس استان کرمان

ایسنا/کرمان همزمان با سراسر کشور، فعالیت حضوری مدارس استان کرمان از 14 فروردین 1401 آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین نمادین فعالیت حضوری مدارس در مراسم صبحگاه دانش آموزی هنرستان شهید شیرودی ناحیه یک کرمان گفت: بهار 1401 با اتمام 13 فروردین مصادف شده با فعالیت حضوری مدارس و حلول ماه مبارک رمضان که این تقارن را به فال نیک می گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا رضایی با بیان این که کرونا آسیب های زیادی برای آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت به همراه داشت، افزود: حضور دانش آموز در کلاس و ارتباط صمیمی و چهره به چهره بین معلم و دانش آموز باعث یادگیری بهتر می شود، در مدرسه دانش آموزان آداب زندگی و مهارت های اجتماعی را می آموزند و برای ساختن آینده بهتر آماده می شوند.

وی گفت: امروز مدارس ما حال و هوا و رنگ و بوی واقعی خودشان را گرفته اند، همه ما می دانیم که آموزش مجازی دشواری های خاص خود را دارد به ویژه برای دانش آموزان ابتدایی، دانش آموزان ما در این بیش از دو سال از کلاس درس و دیدن چهره مهربان معلم محروم بودند که تبعات منفی زیادی به همراه داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان، گفت: ضرورت دارد همه دانش آموزان هر سه نوبت واکسن را دریافت کنند.

رضایی اظهار داشت: توصیه من به همه دانش آموزان این است که بهداشت و نظافت را کاملا رعایت کنند، استفاده از ماسک سر کلاس درس  و در محیط مدرسه الزامی است، زنگ های کلاس درس باید به گونه ای تقسیم بندی شود که مشکل خاصی برای دانش آموزان و معلمان پیش نیاد.

وی گفت: هر دانش آموزی که مشکل یا بیماری دارد باید درمان شود و در مدرسه حضور نداشته باشد به خاطر بیماری چند نفر نمی شود آموزش را تعطیل کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به این که خط قرمز ما سلامت دانش آموزان است، گفت: امروز صبح به چند مدرسه سر زدم فضای نشاط و شادابی به طور کامل حکمفرما بود که امیدواریم این فضا توام با سلامتی دانش آموزان تداوم داشته باشد.

رضایی تصریح کرد: در مدتی که گذشت در زمینه تعلیم و تربیت با نقصان مواجه شدیم این کمبودها را باید جبران کنیم تا این شرایط خاص را پشت سر بگذاریم و تعلیم و تربیت را به روال عادی برگردانیم، امروز روزی شبیه اول مهر است، امیدواریم با همکاری اولیا و همه فرهنگیان استان بتوانیم پایان سال موفقی با آموزش حضوری داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش بازگشایی مدارس کروناویروس استانی اجتماعی فعالیت حضوری مدارس آموزش و پرورش استان کرمان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.

نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.

در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش آموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنند و معلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش آموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان