Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز پخش رژیم صهیونیستی"کان" اعلام کرد، یک هیئت اسرائیلی هفته گذشته به سودان سفر کرده و با رئیس شورای حاکمیتی این کشور گفت‌وکو کرده بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، منابع سودانی اعلام کردند، عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی سودان در جریان گفت وگوی اخیر خود با اعضای هیئت اسرائیلی تاکید کرد که روابط اسرائیل بر همکاری امنیتی، اطلاعاتی و نظامی متمرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین سفر هیات های اسرائیلی از نوع خود از زمان وقوع کودتای نظامی در سودان است.

پیشتر رسانه‌ها گزارش داده بودند که نماینده‌ای از سوی عبدالفتاح البرهان در ماه فوریه گذشته به اراضی اشغالی سفر کرده بود.

از ۲۵ اکتبر سودان شاهد اعتراضات گسترده علیه اقدامات عبدالفتاح البرهان، فرمانده ارتش و رئیس شورای حاکمیتی است. وی حالت فوق العاده اعلام کرده و کابینه و شورای حاکمیتی را منحل کرد. گروه‌های سیاسی اقدامات ارتش را کودتای نظامی می‌دانند.

پیشتر اتحادیه اروپا و ۱۲ کشور از جمله آمریکا و انگلیس از مقامات سودانی خواستند به دفاع از آزادی رسانه‌ها و احترام به حق تجمع مسالمت آمیز پایبند باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل سودان شورای حاکمیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک گردشگر ترکیه ای یک نظامی اسرائیلی را در شهر«قدس» زخمی کرد.

رادیو ارتش اسرائیل تأکید کرد که نظامی اسرائیلی در نزدیکی منطقه «باب الساهره» در بخش قدیمی قدس اشغالی زخمی شده است و مهاجم شهروند ترکیه است.

المیادین نیز گزارش داد که نیروهای اشغالگر به این گردشگر جوان ترکیه ای تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.


 

دیگر خبرها

  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل است
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد