Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمن ناامید از حوزه جنگ سخت، جنگ‌های نیابتی و جنگ‌های ترکیبی، به حوزه جنگ نرم و جنگ‌های شناختی روی آورده و سرمایه گذاری کلانی در این حوزه کرده است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت جهاد تبیین، گفت: موضوع جهاد تبیین، جزو مباحث دینی و اعتقادی ما است و ایشان در سخنرانی‌های اخیر خود و مناسبت‌هایی که در سال گذشته داشتند به کرّات به آن اشاره داشتند و تحت عناوین مختلف به این موضوع پرداختند و اهمیت آن را برای صاحبان قلم، اندیشمندان و همچنین مسئولان تذکر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آنچه مسلم است، دشمن ناامید از حوزه جنگ سخت، جنگ‌های نیابتی و جنگ‌های ترکیبی، به حوزه جنگ نرم و جنگ‌های شناختی روی آورده و سرمایه گذاری کلانی در این حوزه کرده است. با توجه به اینکه دشمن ابزار رسانه، هم در حوزه ماهواره و هم در حوزه فضای مجازی را در اختیار دارد، قصد انحراف افکار عمومی و بهره‌برداری از این ابزار‌ها را دارد و در حوزه مباحث جنگ شناختی نیز هر سال ترفندها، راهبرد‌ها و راهکار‌های آن‌ها سمت و سوی جدیدتری پیدا می‌کند.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب جامعه هدف جوانان هستند، جوان‌هایی که آینده میهن و تمدن نوین اسلامی در دستان آن‌ها است. در بحث جهاد تبیین با توجه به وضعیتی که دشمن ایجاد کرده، باید تمامی مسئولان، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارند با استفاده از امکانات، ابزار و ظرفیت‌های خود، در این جهاد که به واقع یک جهاد دینی، اعتقادی و یک فریضه و امری مسلم است، شرکت کنند و آگاه‌سازی لازم را در فضای غبارآلودی که در رسانه‌ها به وجود آورده‌اند، انجام دهند.
هادیان خاطرنشان کرد: امروز دشمن تحریف وقایع و دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی، مباحث اعتقادی و فرهنگی غنی شیعه که مهم‌ترین رکن نظام میهن اسلامی ما است را در دستور کار خود قرار داده است. ان‌شاءالله بتوانیم با حضور خودمان، نسل جوان را به صورت منطقی از دستاورد‌های چهل و سه ساله انقلاب شکوهمند اسلامی آگاه کنیم و مسیر پر فراز و نشیبی که انقلاب طی کرده را برای نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده، تبیین کنیم.
وی ادامه داد: نگاه بلند مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ساخت تمدن نوین اسلامی است که ایشان نوید آن را داده‌اند و ان‌شاءالله به دست توانمند جوانان عزیز این اتفاق رقم بخورد و شاهد آن باشیم.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: جهاد تبیین در بحث و حوزه جنگ شناختی فوق العاده حائز اهمیت است. به طور قطع امروز مهم‌ترین تهدید ما در حوزه تهدیدات جنگ نرم و جنگ شناختی است و دشمن تمام قوای خود را به کار گرفته تا روح، فکر و قلب جامعه را هدف قرار دهد.   وی اظهار داشت: ان‌شاءالله همگی به ویژه نیرو‌های مسلح و نیروی هوایی ارتش به عنوان جان بر کفان میهن اسلامی، توفیق پیدا کنیم، ظرفیت‌ها، دستاورد‌های انقلاب، توانمندی‌ها و قدرت بازدارندگی مان را به خوبی برای مردم عزیز به ویژه جوان‌ها تبیین کنیم و در سایه این امنیت و اقتدار، جوان‌های ما بتوانند کشور را به سر منزل مقصود برسانند.     بیشتر بخوانید:  فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن الوند به اولین ماموریت طولانی اقیانوسی اعزام می‌شود   انتهای پیام/ برچسب ها: ارتش موشک پهپاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش موشک پهپاد جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جنگ نرم و جنگ جهاد تبیین جنگ شناختی حوزه جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن

حجت‌الاسلام مهدی رزم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: اندیشه مطهر امروزه به یک گفتمان تبدیل شده و به فرموده امام خامنه‌ای ایدئولوگ و ایدئولوژیست نظام ما شهید بزرگوار مرتضی مطهری است.

وی با بیان اینکه فکر و اندیشه مطهر از دهه ۴۰ همزمان با شروع گفتمان انقلاب اسلامی آغاز شده است، افزود: شهید مطهری انسانی خداباور و خدا محور بودند که شخصیت خود را در حد جهانی تعریف کردند، این شخصیت در حوزه به تحصیل پرداخت و در محضر علامه طباطبایی و حضرت امام شاگردی کرد و از این علم، الماسی به نام مطهری شکل گرفت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن با برشمردن آثار ارزشمند به نگارش درآمده توسط استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد: وقتی می‌بینیم که چگونه فرقه‌ها و نهله‌های متعدد مشغول فعالیت هستند ارزش والای آثار شهید مطهری را در می‌یابیم.

حجت‌الاسلام رزم پور اضافه کرد: شهید مطهری شخصیتی علمی، دانشگاهی و حوزوی داشتند که توانست تفکراتی را نظیر حاج قاسم سلیمانی و حاج احمد کاظمی را تربیت کند که ما بعد از گذشت سالیان طولانی آن را درک کرده‌ایم.

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که در این دوره آخرالزمانی و در محدوده مأموریتی خود توانستیم اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام دهیم، ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در ناحیه فومن نیز به برکت حضور بسیجیان فعالیت‌های خوبی داشته باشیم که حضور فعال شبکه نمایندگی در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و در مساجد از جمله آن محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های دانا، کلاس‌های توانا، فعالیت نیروهای عقیدتی و نظارتی و سیاسی در سطح شهرستان از جمله اقداماتی بوده که نسبت به انجام آن اهتمام ورزیده شده است همچنین در هفته عقیدتی نیز علاوه بر نشست‌های بصیرتی جهاد تبیین، برنامه‌های خوبی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌ها تدارک دیده شده است.


کد خبر 6089925

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است