Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@23:31:33 GMT

اوکراین: تمام منطقه کی‌یف تحت کنترل است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۶۶۶۷

اوکراین: تمام منطقه کی‌یف تحت کنترل است

اوکراین اعلام کرد که نیروهایش تمامی مناطق اطراف کی‌یف را بازپس گرفته‌اند و برای نخستین بار از زمان آغاز حمله روسیه، مدعی کنترل کامل بر کی‌یف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، همزمان با تجدید قوای روسیه برای نبرد در شرق اوکراین، آثار پنج هفته نبرد در شهر‌های پیرامون کی‌یف قابل مشاهده است. غیرنظامیان کشته‌شده در خیابان‌ها رها شده‌اند و ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، روسیه را به مین‌گذاری این شهر‌ها متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان عقب‌نشینی روسیه پایتخت اوکراین و مناطق پیرامونش در هفته گذشته، نیرو‌های اوکراین بیش از ۳۰ شهر و روستا در اطراف پایتخت این کشور را بازپس گرفته‌اند.

معاون وزارت دفاع اوکراین در فیسبوک مدعی شد: تمامی منطقه کی‌یف از اشغالگران آزاد شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: روسیه کی یف اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه

بازدید 3 روسیه تجهیزات غنیمت گرفته اوکراین را در مسکو به نمایش گذاشت. آن گونه که وزارت دفاع روسیه اعلام کرده در این نمایشگاه یک ماهه ۳۰ خودروی مختلف از ۱۲ کشور جهان از جمله تانک‌های لئوپارد ۲ آلمان و خودرو‌های رزمی پیاده نظام بردلی آمریکایی که در جبهه‌های نبرد اوکراین توقیف شده‌اند، به نمایش گذاشته می‌شود. ویدیویی که توسط منابع روسی به اشتراک گذاشته شده، بقایای یک تانک جنگی آبرامز ساخت آمریکا که اخیراً در نبرد در نزدیکی شهر آودیوکا اوکراین گرفته شده را نشان می‌دهد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند
  • دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟