Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@17:58:58 GMT

زیاد النخاله: راه مقاومت را تا آزادی قدس می‌رویم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۶۹۲۵

زیاد النخاله: راه مقاومت را تا آزادی قدس می‌رویم

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت آنچه پیش رو است، بزرگتر است و رزمندگان فلسطینی روزهای غمگین را به روزهای شکوه و پیروزی تبدیل می‌کنند.

به گزارش مشرق، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد یکشنبه در واکنش به ترور سه رزمنده این جنبش توسط رژیم صهیونیستی، به سخنرانی تلویزیونی پرداخت.

بیشتر بخوانید: نیروهای گردان‌های قدس به حال آماده باش درآمدند

النخاله در این سخنرانی گفت: «عملیات‌های اخیر، آینده ما را به‌دور از کنفرانس‌های سازش و عادی‌سازی شکل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه پیش رو است، بزرگتر است و رزمندگان ما روزهای غمگین را به روزهای شکوه و پیروزی تبدیل می‌کنند».

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، وی با بیان اینکه مقاومت انتخابی است که مردم آزاده و شجاع فلسطین به دور آن گردهم می آیند، توضیح داد: جنبش جهاد اسالمی، راه [مقاومت] را تا آزادی فلسطین کامل خواهد کرد».

دبیرکل جهاد اسلامی در سخنان کوتاه خود تاکید کرد که عزم دلاورانه‌ای که در تمام کرانه باختری از شمال تا جنوب آن ساکن است، مجاهدین را می‌آفریند و شگفت انگیزترین الگوهای فداکاری و قهرمانی را به ثبت می‌رساند.

النخاله ادامه داد: «تا زمانی که امثال اینها (شهدای مقاومت) را داریم، آنچه می‌آید بزرگتر است. رزمندگانی که با اراده و خون خود روزهای غمگین ما را به روزهای شکوه و پیروزی تبدیل می‌کنند».

وی تاکید کرد: «بیایید وصیت‌نامه شهدا را حفظ کنیم و راه آنها را ادامه دهیم، با تمام ایمان مطلق خود که انشاءالله نصرت الهی ناگزیر خواهد بود».

دبیرکل جهاد اسلامی در پایان گفت: «خداوند مزد شما را بزرگ قرار دهد و همه شهدا را قبول کند تا راه خود را تا بیت المقدس و فلسطین تا آزادی ادامه دهیم».

سه رزمنده فلسطینی عضو جنبش جهاد اسلامی در درگیری بامداد شنبه در منطقه عرابه جنوب جنین به شهادت رسیدند و دو نظامی صهیونیست نیز زخمی شدند.

به گفته شخصیت‌های فلسطینی،عملیات‌های استشهادی اخیر در قلب سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی را سراسیمه کرده به طوری که به ترور میدانی فلسطینیان روی آورده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت صهیونیست سرزمینهای اشغالی جنبش جهاد اسلامی فلسطین سرزمین های اشغالی فلسطین جنبش جهاد اسلامی سرزمین های اشغالی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان گفت:با وجود اینکه اعتراضات دانشجویی در داخل دانشگاه‌های آمریکا و به صورت مسالمت‌آمیز پیرامون مسئله غزه در حال برگزاری است، پلیس و نیرو‌های امنیتی آمریکا با ورود به این دانشگاه‌ها به سرکوب شدید و بازداشت دانشجویان آمریکایی اقدام می‌کنند.

علی اصغر بهجتی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها با اشاره به اهمیت مسئله فلسطین در جهان گفت: از شروع اولین حمله و غصب خاک فلسطین توسط رژیم صهیهونیستی بیش از ۷ دهه می‌گذرد و تا به امروز محور‌های مقاومت منطقه با همراهی و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران به ایستادگی و مقابله با این رژیم کودک کش پرداخته اند.

وی افزود: حال برای ما دیدگاه فراملی امام خمینی (ره) که فرمودند: «باید هسته‌های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد» با اوج گرفتن آرمان و گفتمان مقاومت و آزادی خواهی غزه در مرکز و قلب فتنه، در آمریکا و در مهمترین بستر روشنفکری و جریان سازی، در دانشگاه‌ها توسط دانشجویان و اساتیدی که با ایمان و باور قلبی به تجمع و اعتراض نسبت به سیاست‌ها و اقدامات ضد انسانی و ددمنشانه اسرائیل پرداختند، بیش از پیش آشکارتر می‌شود.

او تاکید کرد: این رخداد بیانگر گوشه‌ای از بلند نظری و وسعت دید امام عظیم الشأن است.

 بهجتی تصریح کرد: اینک که مسئله آزادی فلسطین و جلوگیری از نسل کشی در غزه به مهمترین خواسته عمومی جهانیان تبدیل شده، شاهد این هستیم که سرکوب وحشیانه آزادی بیان در جایی اتفاق می‌افتد که خود را مهد آزادی بیان و مصلح بین المللی می‌داند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: با وجود اینکه این اعتراضات در داخل دانشگاه‌های آمریکا و به صورت مسالمت‌آمیز در حال برگزاری است، پلیس و نیرو‌های امنیتی آمریکا با ورود به این دانشگاه‌ها به سرکوب شدید و بازداشت دانشجویان آمریکایی اقدام می‌کنند.

او افزود: با این حال تمام مجامع جهانی در نقطه‌ای که جریان بین المللی ظلم ستیزی و مبارزه با ستمگر به حد مطلوب و گستردگی وسیعی رسیده، باید با یکپارچگی و حمایت قاطعانه از جریان دانشجویی در برابر سرکوب‌ها در صحنه حاضر شوند.

وی اظهار کرد:، اما در آخر با به میدان آمدن جدی جنبش‌های حامی فلسطین در جوامع غربی تکلیف کشور‌های منطقه من جمله کشور‌های عرب نشین و حکامشان در عرصه مقابله با رژیم منحوس اشغالگر روشن‌تر از گذشته می‌شود؛ و دیپلمات‌های بین المللی باید علاوه بر حمایت کردن جریان مقاومت در سراسر جهان، به فشار نسبت به کشور‌های سکوت کرده و وادار کردن آنان نسبت به تعیین موضع عملی و صحیح، روی بیاورند.

دیگر خبرها

  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است