Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@23:19:59 GMT

راه مقاومت را تا آزادی قدس ادامه می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۶۹۲۶

راه مقاومت را تا آزادی قدس ادامه می‌دهیم

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه پیش رو است، بزرگتر است و رزمندگان فلسطینی روز‌های غمگین را به روز‌های شکوه و پیروزی تبدیل می‌کنند.

به گزارش گروه بین ‌الملل خبرگزاری دانشجو، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد یکشنبه در واکنش به ترور سه رزمنده این جنبش توسط رژیم صهیونیستی، به سخنرانی تلویزیونی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



النخاله در این سخنرانی گفت: «عملیات‌های اخیر، آینده ما را به‌دور از کنفرانس‌های سازش و عادی‌سازی شکل می‌دهد. آنچه پیش رو است، بزرگتر است و رزمندگان ما روز‌های غمگین را به روز‌های شکوه و پیروزی تبدیل می‌کنند».

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، وی با بیان اینکه مقاومت انتخابی است که مردم آزاده و شجاع فلسطین به دور آن گردهم می‌آیند، توضیح داد: جنبش جهاد اسالمی، راه [مقاومت]را تا آزادی فلسطین کامل خواهد کرد».

دبیرکل جهاد اسلامی در سخنان کوتاه خود تاکید کرد که عزم دلاورانه‌ای که در تمام کرانه باختری از شمال تا جنوب آن ساکن است، مجاهدین را می‌آفریند و شگفت انگیزترین الگو‌های فداکاری و قهرمانی را به ثبت می‌رساند.

النخاله ادامه داد: «تا زمانی که امثال این‌ها (شهدای مقاومت) را داریم، آنچه می‌آید بزرگتر است. رزمندگانی که با اراده و خون خود روز‌های غمگین ما را به روز‌های شکوه و پیروزی تبدیل می‌کنند».

وی تاکید کرد: «بیایید وصیت‌نامه شهدا را حفظ کنیم و راه آن‌ها را ادامه دهیم، با تمام ایمان مطلق خود که انشاءالله نصرت الهی ناگزیر خواهد بود».

دبیرکل جهاد اسلامی در پایان گفت: «خداوند مزد شما را بزرگ قرار دهد و همه شهدا را قبول کند تا راه خود را تا بیت المقدس و فلسطین تا آزادی ادامه دهیم».

سه رزمنده فلسطینی عضو جنبش جهاد اسلامی در درگیری بامداد شنبه در منطقه عرابه جنوب جنین به شهادت رسیدند و دو نظامی صهیونیست نیز زخمی شدند.

به گفته شخصیت‌های فلسطینی، عملیات‌های استشهادی اخیر در قلب سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی را سراسیمه کرده به طوری که به ترور میدانی فلسطینیان روی آورده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فلسطین مقاومت دبیرکل جهاد اسلامی جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی آگاه در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کردند: توافق پیشنهادی که جزئیات آن منتشر شده پایه و اساس جدی مذاکراتی را تشکیل می‌دهد که ممکن است به یک توافق فراگیر قریب الوقوع منجر شود.

این منابع اضافه کردند: مساله مهم و حیاتی برای جنبش حماس که در این توافق نهایی نشده موضوع آتش بس است که باید صراحتاً در توافق ذکر شود.

آنها تصریح کردند: ما شاهد پیشرفت آشکار در این توافق پیشنهادی اخیر بودیم چرا که طرف صهیونیستی از شروط خود در خصوص بازگشت آوارگان فلسطینی و عقب نشینی دست برداشته است.

لازم به ذکر است که سایت شبکه المیادین امروز جزئیات توافق پیشنهادی سه مرحله‌ای را میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین منتشر کرد که بر اساس آن اسرای موجود نزد دو طرف آزاد شده و آوارگان فلسطینی به منازل خود بازمی گردند و نظامیان صهیونیست نیز به سمت مرزهای نوار غزه عقب نشینی می‌کنند.

کد خبر 6095175

دیگر خبرها

  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • مروری بر نحوه شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین در آمریکا همزمان با اوج‌گیری تجمعات ضدصهیونیستی در غرب
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است
  • حماس: اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه شوند
  • اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوند
  • واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی