Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@14:42:29 GMT

تعیین قیمت زولبیا و بامیه ماه رمضان در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۷۰۱۵

تعیین قیمت زولبیا و بامیه ماه رمضان در شیراز

محمد خلیل ترابی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به اعمال محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا به همه قنادان در سطح شهر شیراز اعلام شد که رعایت شیوه نامه  های بهداشتی را در اولویت کار خود قرار دهند و قیمت های تعیین شده از سوی  اتحادیه را رعایت کنند.

او گفت: زولبیا و بامیه درجه یک هر کیلو  ۵۸ کیلو  هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی گفت: قیمت زولبیا و بامیه تبریزی ۶۳هزار تومان، زولبیا بامیه رژیمی ۶۸ هزار تومان و  زولبیا و بامیه در جه ۲ هر کیلو ۴۸ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قنادان و یوخه پزان شیراز گفت:  شهروندان شیرازی در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی قنادان می توانند شکایات خود را به شماره ۳۲۲۳۱۹۶۰ و ۳۲۲۲۴۱۲۸ اتحادیه صنف قنادان شیراز اطلاع دهند.

او گفت: قیمت فوق با احتساب وزن جعبه است و در صورت گزارش هر گونه عرضه بیش از قیمت های مصوب، با متخلفان برخورد قانونی می شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت زولبیا و بامیه زولبیا و بامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آبادان واجدین شرایط، می‌توانند از ساعت ۸صبح جمعه بیست و یکم اردیبهشت با در دست داشتن یکی از اوراق شناسایی نظیر شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی به یکی از شعب اخذ رای تعیین شده مراجعه کنند و به صورت الکترونیکی رای خود را ثبت نمایند.
حوزه انتخابیه آبادان دارای ۱۴۸شعبه اخذ رای ثابت و سیار است که ۱۳۱شعبه آن در آبادان و بخش مرکزی و ۱۷شعبه در حوزه فرعی اروندکنار مستقر است.
متولدان بیست و یکم اردیبهشت یک هزار و سیصد و هشتاد و پنج شمسی و قبل از آن می‌توانند در انتخابات مرحله دوم شرکت کنند. همچنین کسانی مجاز به حضور در این مرحله هستند که یا در هیچکدام از شعب اخذ رای کشور در مرحله اول رأی نداده باشند یا تنها در حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند، لذا افرادی که در مرحله‌ی اول در شهری غیر از حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند در این مرحله نمی‌توانند در رای گیری این حوزه شرکت کنند.

برای انتخاب نزدیکترین شعبه اخذ رای روی پیوند زیر کلیک کنید. 

CamScanner 05-04-2024 20.19

 

دیگر خبرها

  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار
  • دور دوم انتخابات یا تعیین رییس مجلس
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت