Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین طیبی باز هم برای بنفیکا خوش درخشید

تیم فوتسال بنفیکای پرتغال در روز گلزنی حسین طیبی ملی پوش ایرانی خود موفق شد برابر کاندوسو به پیروزی دست پیدا کند

به گزارش طرفداری، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال پرتغال، بامداد امروز بین تیم‌های بنفیکا و کاندوسو برگزار شد و در پایان یاران حسین طیبی در تیم بنفیکا موفق شدند با نتیجه ۶ بر ۳ برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش فوتسال کشورمان که در ۴ هفته گذشته لیگ برتر پرتغال نمایش خوبی از خود نشان داده و توانسته بود طی این مدت ۶ گل به ثمر برساند، در بازی مقابل کاندوسو هم عملکرد خوبی داشت و گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد. طیبی با این گل توانست تعداد گل‌های این فصل خود را به ۱۹ عدد افزایش دهد.

تیم فوتسال بنفیکای پرتغال با پیروزی برابر کاندوسو ۵۶ امتیازی شد و بعد از اسپورتینگ لیسبون در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال پرتغال قرار دارد.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس ورزشکاران برتر قرن؛ غلامرضا تختی، محمد نصیری و عبدالله موحد | رستم ورزش هیچوقت از قلب ایرانیان نرفت طراح نماد جام جهانی قطر چه کسی است؟ گرافیست ایرانی! یاگو آسپاس: داور با اعلام 3 پنالتی برای رئال مادرید، می‌خواست هت تریک بنزما را مشاهده کند توماس توخل و همسرش به زندگی مشترک خود پس از 13 سال پایان دادند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک روزبه چشمی یکی از مهره‌های تأثیرگذار استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده است. بازیکن باتجربه آبی‌ها که نقش مهم و کلیدی در خط دفاعی تیم داشته و در مسابقاتی که به عنوان هافبک دفاعی بازی کرده نیز نمره قبولی دریافت کرده است.

روزبه در این فصل یک گل سرنوشت ساز و سه امتیازی را در جدال برابر سپاهان وارد دروازه پیام نیازمند کرد. گلی که ممکن است سرنوشت قهرمان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر را تعیین کند و جام را به اردوی آبی‌های پایتخت بیاورد.

چشمی طی دوران حضور در استقلال که به بیش از 200 بازی رسیده، تنها هشت بار موفق به گلزنی شده است اما تیم‌هایی که این بازیکن برای گلزنی انتخاب کرده، جزو تیم‌های قدرتمند و مدعی هستند.

در لیگ برتر، او توانسته است مقابل پرسپولیس، سپاهان، ملوان (تیم‌های دوم تا چهارم جدول فعلی) فولاد، ذوب آهن و استقلال خوزستان گلزنی کند. این بازیکن در لیگ قهرمانان نیز دروازه الدحیل را گشوده تا در آسیا نیز موفق به گلزنی شود.

در میان فهرست قربانیان خاص و کم تعداد چشمی، قرار نگرفتن نام تراکتور نیز خودنمایی می‌کند. تیمی که روز چهارشنبه به مصاف استقلال می‌رود و باید دید که روزبه موفق به گلزنی خواهد شد و یا اینکه حداقل می‌تواند زمینه ساز پیروزی تیمش شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر