Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@00:25:41 GMT

ایران و آمریکا؛ یکی از ۱۰بازی جذاب جام‌جهانی قطر

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۷۴۴۴

قرعه‌کشی مرحله پایانی جام جهانی 2022 قطر، جمعه شب در شهر دوحه قطر برگزار شد و تیم‌های راه‌یافته به این فستیوال بزرگ فوتبال رقبای خود را شناختند. سایت هندی «news9live.com» با اشاره به اینکه این رویدادِ پر ستاره در قطر، بازی‌های جذابی در پی خواهد داشت، به معرفی 10 مورد از جذاب‌ترین بازی‌های مرحله گروهی بیست‌ودومین دوره بازی‌های جام جهانی پرداخته که یکی از این بازی‌ها تقابل ایران و آمریکا در گروه B این رقابت‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است: آخرین باری که آمریکا و ایران در جام جهانی فوتبال و در سال 1998 به مصاف هم رفتند، بازیکنان دو تیم به یکدیگر گل رز دادند. زمانی که این دو تیم در تاریخ 29 نوامبر 2022 در ورزشگاه الثمامة به میدان بروند، احتمال اینکه چنین اتفاقی بیفتد، بسیار اندک است. تنش‌های سیاسی بین دو کشور اغلب در هر رشته ورزشی محل صحبت بوده است. بازی سیاسی ایران و آمریکا در سال 1998 با پیروزی 2 بر یک ایران به پایان رسید.

گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا در خصوص همگروهی با ایران و تقابل با برترین تیم آسیایی در رده‌بندی فیفا گفت: فوتبال از بسیاری از مسائل سیاسی فراتر می‌رود و ما می‌توانیم در زمین دوست بمانیم.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران هم دیدگاه مشابهی دارد و درباره تلاش‌های آمریکا برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران خاطرنشان کرد: به این موضوع اهمیتی نمی‌دهم، البته داستانی وجود دارد، اما ما روی بازی تمرکز کرده‌ایم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دعای روز اول رمضان ماه رمضان جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال ایران و آمریکا دعای روز اول رمضان ماه رمضان قیمت گوشی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم

باشگاه هوادار تهران که تحت هدایت مسعود شجاعی است، باید در جام حذفی به مصاف مس سونگون برود.

دانلود (19.9MB)

دیگر خبرها

  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است