Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در روزهای گذشته، با حضور استاندار خراسان‌شمالی و معاون وزیر راه و شهرسازی کلنگ ساخت ۲ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان و هم‌زمان ده هزار واحد در کل استان به زمین زده شد.

در این مراسم که در شیروان برگزار شد، امام‌جمعه محترم شهرستان شیروان نسبت به صحبت‌های سید فرزاد نجات نیا، معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی در خصوص نهار و همچنین هدیه سفر کربلا به خانواده‌های دو نفر از اشخاصی که در مراسم استقبال، شعرخوانی کرده بودند انتقاداتی را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص سید فرزاد نجات نیا، معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در خصوص این حواشی اظهار کرد: صحبت در خصوص نهار، یک موضوع خارج از جلسه و صرفاً یک مزاح مابین بنده و استاندار محترم در خارج از جلسه رسمی بود که به‌احتمال‌زیاد، برخی از حاضرین دچار سوءبرداشت شده است.

وی در خصوص هدیه سفر کربلا نیز گفت: در حال حاضر با توجه به همکاری با خیرین مختلفی که دارم، این اجازه به بنده داده‌شده که درصورتی‌که خانواده‌ای توفیق سفر به عتبات را نداشته‌اند، از طرف آن‌ها قول سفر را به این خانواده‌ها بدهم.

معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی افزود: هزینه سفر به عتبات خانواده‌ای شیروانی نیز که تابه‌حال توفیق تشرف نداشتند از طریق موسسه خیریه که چندین سال است توفیق خدمت در آن رادارم تأمین می‌شود و قطعاً از منابع دولتی نیست. 

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: حواشی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان خبر داد و افزود: این تعاونی ۴۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت و برای افتتاح آن هشت میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مهدی اسلام‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیگیری‌های بسیار و مشارکت بخش خصوصی نخستین کاریابی فعال شیروان افتتاح شد تا شرایط ایجاد کار کارجویان در این شهرستان تسهیل شود.

وی بیان کرد: به جز شهرستان گرمه، در تمام شهرستان‌های استان مراکز کاریابی فعال شده‌اند و در این شهرستان نیز پیگیر راه اندازی کاریابی برای تسهیل در فرآیند اشتغال به کار کارجویان هستیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان راز و جرگلان نیز نخستین کاریابی در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در حال حاضر در سراسر استان ۱۳ کاریابی وجود دارد که در سال گذشته سبب اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر و ارتباط آن‌ها با مراکز جویای نیروی کار شده‌اند.

وی همچنین از مراحل پایانی چند پروژه دیگر از جمله استخر کارگری اسفراین و مجموعه ورزشی کارگران فاروج خبرداد و بیان کرد: تلاش می‌شود این پروژه‌ها نیز برای سفر آینده و در پیش‌روی رئیس جمهور به استان آماده شود تا به بهره‌برداری برسد.

اسلام‌خواه در ادامه گفت: هفته کار و کارگر از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا یازدهم این ماه ادامه دارد. حدود ۳۰ برنامه محوری این هفته در استان اجرا می‌شود که با اعزام جمعی از کارگران استان برای دیدار با مقام معظم رهبری آغاز شد.

وی عیادت از بیماران و خانواده‌های جامعه کارگری، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی کارگران، افتتاح زمین تنیس خاکی، تجلیل از زنان کارگر برگزیده، تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر، برگزاری مسابقات فوتسال و وزنه‌برداری، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد و افزود: تلاش ما این است که این هفته، شور و نشاط خاصی را برای جامعه کارگری، کار و تولید ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • توضیحات وزیر کار درباره حق مسکن کارگران
  • توضیحات وزیر تعاون درباره حق مسکن کارگران
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان