Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام خوابگاه برای دانشجویان واجد شرایط در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام خوابگاه برای دانشجویان واجد شرایط در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه آمده است، با عنایت به تصمیمات اتخاذ شده و دستور العمل شماره ۳ معاونت آموزشی دانشگاه در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی در نیم‌سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، بدینوسیله شرایط تخصیص خوابگاه و گروه‌های هدف به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

۱ -دانشجویان مقطع دکتری غیربومی روزانه ورودی سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰،

۲ -دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد غیربومی روزانه ورودی سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰،

۳ -دانشجویان مقطع کارشناسی رشته علوم ورزشی دوره روزانه

۴ -سایر دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد که در مرحله تدوین و تصویب پروپوزال، پایان‌نامه و رساله می‌باشند، به صورت دوره‌ای و میهمان و رزرو از قبل، با توجه به ظرفیت باقی مانده و بر اساس مقررات معاونت دانشجویی دانشگاه اسکان داده می‌شوند. لازم به ذکر است باعنایت به محدودیت امکانات و ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی این دانشجویان امکان اسکان کل ترم را نخواهند داشت.

۵ -اولویت ارائه خوابگاه با دانشجویان روزانه می‌باشد ولیکن دانشجویان دوره شبانه مشمول بند‌های فوق، می‌توانند تقاضای اسکان خود را در سامانه گلستان ثبت نمایند تا در صورت فراهم شدن شرایط در اولویت دوم اسکان قرار گیرند.

۶ -به دانشجویان دوره پردیس خوابگاه تعلق نمی‌گیرد.

نکته مهم: انجام کامل دوره واکسیناسیون (حداقل دو دوز) و بارگزاری و ارائه کارت الکترونیکی تزریق جهت در خواست خوابگاه الزامی است.

خوابگاه‌های دانشگاه از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ آماده پذیرش دانشجویان گرامی می‌باشد.

دانشجویان محترم گروه هدف) که در نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ ثبت‌نام ننموده و اسکان نداشته‌اند (می‌توانند از روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ لغایت روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ نسبت به درخواست خوابگاه از طریق سامانه خوابگاهی گلستان اقدام نمایند.

برای این کار ابتدا از منوی خوابگاه گزینه عملیات درخواست خوابگاه توسط دانشجو را انتخاب و در صفحه باز شده دو فرم موجود با عناوین "ثبت اطالعات خوابگاهی دانشجو" و "درخواست خوابگاه توسط دانشجو" را به طور دقیق تکمیل نمایید.

لازم به ذکر است این عملیات درخواست اولیه خوابگاه می‌باشد و تاریخ رزرو و پرداخت شهریه اتاق در اطلاعیه بعدی متعاقبا اعالم خواهد شد.

ضمنا سایر دانشجویان واجد شرایط (مشمول بند‌های ۱ تا ۳) که در نیمسال جاری در خوابگاه ثبت‌نام و اسکان داشته‌اند می‌توانند از تاریخ بازگشایی به مسئول محترم خوابگاه‌های مرتبط که متعاقبا اعلام می‌شود مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی ثبت نام در خوابگاه واکسیناسیون اسکان در خوابگاه دانشجویان مقطع ۱۴۰۰ ۱۴۰۱ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شدند
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان