Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:39:18 GMT

آرامش حاکم بر کشور از برکت خون شهدا است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۷۹۶۲

آرامش حاکم بر کشور از برکت خون شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلانگفت: ایثار والدین شهدا برگرفته از فرهنگ عاشوراست.

به گزارش ایسنا، محمدرضا داوطلب در دیدار با خانواده شهید والامقام «محمدرضا باعاطبه بو» شهدا را افتخار بزرگ ایران اسلامی دانست و گتوضیح داد: شهدا با نثار جان خود نقش بزرگی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آرامش حاکم بر کشور از برکت خون شهدا است، افزود: ایثار والدین شهیدان در گذشتن از عزیزترین و ارزشمندترین سرمایه زندگی خود برگرفته از فرهنگ عاشوراست.

داوطلب قدردانی و تکریم از خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران را تجلیل از ارزش های انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: خانواده های شهدا ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند و دیدار و حمایت از آنها وظیفه تمام مسئولین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران والدین شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح نور موجب امنیت و آرامش بیشتر جامعه و خانواده‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد میرزایی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران طرح نور را موجب امنیت و آرامش بیشتر جامعه و خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: در برهه کنونی که دشمن آندُلس‌سازی را دنبال می‌کند، طرح نور موجب تذکر جدی به افرادی می‌شود که حریم‌ها و ارزش‌های انسانی و دینی را زیر پا گذاشته‌اند؛ بنابراین عموم مردم مؤمن و جامعه روحانیت و حزب‌اللهی کرمانشاه سپاسگزار و قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی افزود: به همراه معاون فرهنگی و مدیر حراست تبلیغات اسلامی استان در راستای تقدیر از پلیس برای اجرای طرح نور در محل فرماندهی انتظامی استان حضور یافتیم و از سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جمعی از مؤمنین و مؤمنان به همراه مدیران اداره‌کل تبلیغات استان با حضور در معابر از مجریان طرح نور عفاف و حجاب فراجا در استان با اهدای شاخه‌های گل تقدیر کردند.

کد خبر 749755

دیگر خبرها

  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی