Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:27:42 GMT

انتقاد پیتر شیف از دلار دیجیتال ترا

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۸۰۵۱

انتقاد پیتر شیف از دلار دیجیتال ترا

«پیتر شیف» منتقد باتجربه بیت کوین و دوست‌دار طلا، بیانیه‌ای درباره سیاست خرید تهاجمی بیت کوین در بنیاد ترا و طراحی فنی استیبل کوین UST منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «پیتر شیف» در توئیتر به انتقاد از این ایده پرداخته است که استیبل کوین بومی ترا با دلار آمریکا یعنی UST، می‌تواند توسط بیت کوین پشتیبانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این سناریو پایدار نیست. از نظر شیف، این طرح زمانی که یک ارز دیجیتال توسط دیگری پشتیبانی می‌شود، حتی بدتر از حمایت از یورو با دلار آمریکا به نظر می‌رسد؛ در عین حال ایجاد یک استاندارد طلای کریپتو از نظر شیف، کار پیچیده‌ای نیست. او فقط حمایت از استیبل کوین UST را با ذخایر طلا پیشنهاد می‌کند.

«دو کوون» (Do Kwon)، بنیان‌گذار و مدیرعامل Terraform Labs، استودیوی توسعه بلاک چین ترا (LUNA) و استیبل کوین UST، از این پیشنهاد هیجان‌زده نیست: صادقانه بگویم، ترجیح می‌دهم بمیرم.

لازم به ذکر است که راه‌حل ترا برای افزایش ذخایر بیت کوین، قیمت لونا را به بالاترین حد تاریخی خود رسانده است.

کد خبر 565639

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیت کوین طلا پیتر شیف ترا بلاک چین کریپتوکارنسی ارز دیجیتال رمز ارز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استیبل کوین بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟

ایران و روسیه با همکاری یکدیگر در جستجوی روش‌های جدید برای تسویه حساب‌های تجاری هستند.

به گزارش ایسنا، یکی از راهکارهای پیشنهادی، استفاده از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و دارایی‌های مالی دیجیتال است که محسن رحیمی، وابسته بازرگانی سفارت ایران در مصاحبه با رسانه‌های روسی به آن اشاره کرد.

رحیمی تاکید کرد: استفاده از روبل‌ دیجیتال و ریال‌ دیجیتال می‌تواند فرآیندهای تجاری بین دو کشور را ساده‌تر و به کاهش تاثیر تحریم‌های موجود کمک کند.

او در اواخر ماه آوریل از برنامه‌های ایران برای راه‌اندازی پروژه آزمایشی با هدف پذیرش کارت‌های پرداخت میر روسی خبر داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد