Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@13:40:53 GMT

آیفون تاشو زودتر از ۲۰۲۵ عرضه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۸۱۳۸

آیفون تاشو زودتر از ۲۰۲۵ عرضه نمی‌شود

ایتنا - ​​​​​​​کاربران منتظرند اپل هم مانند سامسونگ، موتورولا و شرکت‌های سازنده تلفن هوشمند دیگر، مدل تاشو از آیفون را عرضه کند اما به نظر می‌رسد باید چند سال دیگر هم منتظر بمانند.
مینگ چی کوئو، تحلیلگری که معمولا منبع موثق اطلاعات اپل بوده است، در پیش بینی خود از عرضه آیفون تاشو در سال ۲۰۲۴ تجدیدنظر کرده و اکنون می‌گوید آیفون تاشو پیش از سال ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، اگر چه برای برخی از کاربران ممکن است انتظار طولانی‌تر برای آیفون تاشو مایوس کننده باشد اما این رفتار اپل کاملا منطبق با رویکرد قبلی این شرکت است که منتظر می‌ماند یک فناوری اصلاح و کامل شود تا آن را به محصولات جدیدش اضافه کند.

اظهارات کوئو در واکنش به گزارش‌هایی از احتمال استفاده اپل از نمایشگرهای ال جی برای تولید مک‌بوک تاشو یا آی‌پد بود. این تحلیلگر گفت: اپل پیش از این که بخواهد یک دستگاه بزرگ یا کوچک تاشو بسازد، ساخت نمایشگرهای تاشو در اندازه متوسط را در اولویت قرار می‌دهد.

بر اساس گزارش وب سایت تِک رادار، هیچ تردیدی وجود ندارد که تلفنهای هوشمند تاشو جذابیت زیادی دارند. آنها هر کاری که تلفن‌های هوشمند می‌توانند انجام دهند را انجام می‌دهند اما به کاربران این امکان را می‌دهند که نمایشگری در اندازه یک تبلت داشته باشند که برای تماشای فیلم، انجام بازی و انجام همزمان چند کار بهتر است و در عین حال، پس از این که بسته شد، به حدی کوچک است که در جیب جا می‌شود. سازندگان بیشتری به انقلاب گوشی تاشو خواهند پیوست تا نیروی رشد تازه‌ای پیدا کنند. در حالی که اپل ممکن است تا سال ۲۰۲۵ در این بخش محصولی را عرضه نکند، ممکن است گوگل شرکت بعدی باشد که به این حوزه ورود می‌کند. شایعاتی از عرضه گوشی پیکسل تاشو تا اواخر امسال منتشر شده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آیفون تاشو موبایل اپل آیفون تاشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد

تین نیوز

مدیر اجرایی شرکت امریکایی «آرچر» از امضای توافق راه اندازی تاکسی هوایی در امارات تا پایان 2025 خبر داد.

 

ادم گلدستین، مدیر اجرایی شرکت امریکایی «آرچر» از امضای توافق راه اندازی تاکسی هوایی در امارات تا پایان 2025 خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اسکای نیوز،  گلدستین تأکید کرد که این توافق با دفتر سرمایه گذاری ابوظبی امضا شده است و افزود که این توافق همچنین شامل تولید بالگرد و تأمین زمین های لازم برای فرود تاکسی هوایی می شود.

وی افزود که حجم سرمایه گذاری در این پروژه صدها میلیون دلار خواهد بود و افزود که این توافق سراسر خاک امارات در بر خواهد گرفت و جایگاه ابوظبی به عنوان مرکز جهانی ترابری هوایی را تقویت خواهد کرد.

به گفته گلدستین، استفاده از تاکسی هوایی به معنای آن است که مسیرهایی که با خودرو 60 تا 90 دقیقه طول می کشد به 10 تا 20 دقیقه کاهش خواهد یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد