Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در این‌باره گفت:‌ «با توجه به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان شهروندان نباید دغدغه‌ای برای تهیه مایحتاج ضروری خود داشته باشند، تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان در اولویت این سازمان قرارگرفت و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مسئول صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«ایوب فصاحت» ادامه داد: «پیش‌بینی‌هایی از قبل برای تامین اقلامی که مصرف آنها در ماه رمضان افزایش می‌یابد از جمله خرما، قند و شکر، لبنیات و حبوبات صورت گرفته و شهروندان می‌توانند این اقلام را از میادین میوه و تره‌بار تهیه کنند.»

او افزود: «۲۶۲ بازار میوه و تره‌بار در ماه مبارک رمضان روزهای شنبه تا پنجشنبه صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه و روزهای جمعه نیز از ساعت ۸ تا ۱۳ باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.»

ن

کد خبر 667333

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است

شنبه همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل هستند.

به گزارش تسنیم، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اعلام کرد: روز شنبه 15 اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر