Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی هفتگی وضعیت موجود کرونا در کشور در هفته اول فروردین ماه ۱۴۰۰ مصادف با هفته ۱۱۰ همه‌گیری، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده جدید در کشور ۹۹۰۱ نفر بوده و تعداد موارد بستری جدید در کشور ۲۰۴۳ نفر و تعداد موارد فوتی‌های جدید ۴۰۱ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: 

آمار مرگ‌های کرونایی در این استان‌ها صفر شد | افزایش تعداد شهرهای آبی در نقشه کرونایی ایران  آخرین وضعیت کرونا در تهران چگونه است؟ | واکنش یک مقام مسئول به کاهش آمار مرگ‌های کرونایی در پایتخت

آمارهای مرتبط با موارد شناسایی، بستری و فوتی ناشی از کرونا در هفته اول فروردین ماه در حالی کاهشی بوده است که در هفته دوم این ماه، تحت تاثیر کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزایش مسافرت‌ها و تجمعات و دید و بازدیدها در نوروز و طبق جدیدترین اعلام وزارت بهداشت، افزایش شمار شهرهای قرمز کرونا از ۲۴ شهر به ۳۶ شهر را شاهد هستیم، به طوری که در حال حاضر ۳۶ شهر در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۹۵ شهر در وضعیت زرد و ۵۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 667290 برچسب‌ها مرگ وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران آمار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مرگ وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران آمار شهر در وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد.

به گزارش تسنیم، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه‌های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • میزان صادرات نفت اعلام شد/ تراز تجاری ایران در این وضعیت است