Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی با حضور در نخستین جلسه شورای اسلامی در سال ۱۴۰۱ با بیان اینکه تلاش شد در نیمه دوم سال گذشته گفتمان حاکم گفتمان خدمت و پیشرفت باشد و کارها از طریق مدیریت مشارکتی بر محور نخبگان دنبال شود، تاکید کرد: آنچه حاصل شد در نوع خود کم سابقه بود؛ یکی از مواردی که‌در سال های گذشته نمود پیدا کرد عملکرد مالی مجموعه مدیریت شهری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اصلاحیه ۳۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تعیین شد که کارسازی صورت بگیرد، از این مبلغ ۳۰ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و  ۷هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان به صورت غیر نقدی بود. همچنین ۳۴ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان قطعا کارسازی شده و ۳۵۰ میلیارد تومان نیز در دست کارسازی به صورت غیر نقد است.

او افزود: درواقع آنچه امروز اتفاق افتاد  ۹۳ درصد تحقق بودجه است که امری بی سابقه است در حالی که سال گذشته ۷۰ درصد بودجه محقق شده بود.

حل شدن عرضه املاک در بورس

زاکانی در ادامه به عرضه املاک شهرداری در بورس اشاره کرد و توضیح داد: در این مسیر به موانعی برخوردیم که در روزهای آینده برداشته می‌شود، در  بحث بودجه در بخش نقد ۱۰۰ درصد تحقق و در بخش غیر نقد ۶۳.۵ درصد  تحقق را داشتیم. سال گذشته این عدد در نقد یک سوم امسال بود و عملا ۳.۲ برابر نسبت به سال گذشته پیش افتادیم ؛ در ۶ ماهه اول سال گذشته منابع مالی تامین شده حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان است و اگر به سقف ۳۵ هزار میلیارد تومان برسیم حکایت از ۲۲ هزار میلیارد تومان  کارسازی در ۶ ماهه دوم دارد.

پلمپ مراکز خرید و فروش مواد مخدر

شهردار تهران درباره واکسیناسیون کرونا توسط شهرداری نیز گفت: در حوزه خدمات کارمان را با واکسیناسیون گسترده شروع کردیم. در دوره قبل ۷۰ نقطه از طرف شهرداری به نهادهای مرتبط برای انجام واکسیناسیون داده شده بود. در این دوره علاوه بر آن نقاط، ۷۲ نقطه‌ با مدیریت شهرداری فعال شد. همچنین به شیوه های مختلف این نقاط تجهیز شد. ضمن اینکه در شهرداری برای واکسیناسیون به سراغ افراد رفتیم و منتظر آنها نماندیم.

او افزود: همکاری با دستگاه‌های دیگر نیز توسط شهرداری تهران دنبال شد که اولین تجربه در قرار گاه اجتماعی بود؛ ما ۲۳۰ مصوبه در ۱۸ جلسه صادر کردیم که ۸۲ درصد این مصوبات اجرایی شد و نتیجه آن شد که ۷ هزار معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ ماده ۱۶ منتقل شدند.

شهردار تهران ادامه داد: برای اولین بار کمپ برای عناصر کبر سن و بالای ۶۵ سال و صغر سن زیر ۱۸ سال و خانم ها و معتادان دارای زخم باز در تهران تاسیس شد. برای این افراد اقداماتی از جمله تثبیت هویت، سم زدایی، بازسازی شخصیتی ، مهارت آموزی، مواجهه با خانواده‌ها،  اشتغال و اجتماعی شدن انجام می شود.

زاکانی توضیح داد: در همین مسیر بالغ بر ۲۹۱ مجموعه‌ای که از معتادان خرید و فروش می‌کردند و ۴۱ پلاک قرمز  نیز پلمب شد و برای ساماندهی رود دره فرحزاد تلاش شد که در نتیجه امیدواریم  ادامه بوستان بالای نیایش را امسال افتتاح کنیم تا این صورت زشت را از آن محدوده جمع کنیم.

این خبر ادامه دارد...

کد خبر 667359

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: میلیارد تومان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد

مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به عملکرد‌های بسیار خوب در مستندسازی و صدور اسناد کاداستری موقوفات در یزد اظهار داشت: با تداوم همکاری‌های ادارات ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه، در حال گره‌گشایی از مشکلات ثبتی موقوفات استان یزد هستیم.

وی افزود: البته با توجه به اینکه موقوفات همواره مورد تجاوز زمین خواران قرار دارد، تلاش می‌کنیم ضمن حفظ و محافظت از این سنت حسنه، علاوه بر رضایت خداوند و واقفین، در افزایش ارزش افزوده این اراضی و املاک در نتیجه هویت بخشی و صدور اسناد آنها جدی‌تر عمل کنیم.

به گفته اقبال، در فروردین ماه و هفته اول اردیبهشت امسال بیش از ۳۰۰ فقره سند موقوفات در استان صادر شده است.

عضو شورای قضایی استان یزد با اشاره به وجود ۲۴ هزار و ۵۰۰ موقوفه بدون سند داریم، افزود: حل مشکل این موقوفات، نیازمند یک کار جهادی فارغ از وظایف تکلیفی سازمانی است که سعی می‌کنیم با تدوین برنامه‌های تکلیفی سالانه، از وظایف خود جلوتر حرکت کنیم.

اقبال تأکید کرد: باید تلاش کنیم با اقدامات جهادی و انقلابی در راستای صدور اسناد موقوفات به صورت ویژه گام برداریم که در این خصوص فعالیت‌های قابل تقدیری در واحد‌های ثبتی در خصوص مستندسازی و صدور برخی اماکن خاص و مهم مذهبی و موقوفات شاخص انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال