Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مقدمات و پیش‌نویس طرح استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان تدوین شده است، گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و توجه به حوزه کشاورزی، به دنبال این هستیم که ظرفیت‌های مرتبط با این موضوعات به صورت ویژه دیده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه، چهاردهم فروردین‌ماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به قراردادهای حجمی در مدیریت شهری، اظهار کرد: فاصله میان تمدید قراردادهای برخی کارکنان باید اصلاح شود، گاهی برخی کارکنان بدون قرارداد در ایام نوروز مشغول فعالیت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این قراردادهای کوتاه‌مدت نیز وجود دارد که باید پایان یابد و این کارکنان باید وضعیت کاری مشخص داشته باشند.

وی افزود: واریز برخی حقوق‌ها نیز تاریخ مشخصی ندارد و در زمان خاصی واریز نمی‌شود و کارکنان در برنامه‌ریزی زندگی خود دچار مشکل می‌شوند، بخش‌های مرتبط این حوزه باید به قراردادهای کارکنان نظم ببخشند تا این مشکلات کاهش یابد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آمادگی شهر برای میزبانی از ماه مبارک رمضان، گفت: استفاده از مراکز عظیم قرآنی باید در اولویت قرار گیرد تا رونق فرهنگ قرآنی را شاهد باشیم، دستگاه‌های ناظر و متولیان فرهنگی و ارشادی و نهادهای دینی نیز با حضور فعال و مؤثر خود و با برنامه‌های به‌روز و متناسب با سلیقه شهروندان اقدامات ارشادی لازم را انجام دهند تا از فضای معنوی شهر کاسته نشود.

وی با بیان اینکه مقدمات و پیش‌نویس طرح استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان تدوین شده است، گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و توجه به حوزه کشاورزی، به دنبال این هستیم که در این طرح، ظرفیت‌های مرتبط با این موضوعات به صورت ویژه دیده شود تا شعار سال را عملی کنیم.

صالحی خاطرنشان کرد: بیست‌ویکم فروردین‌ماه برای تمام مجموعه‌ها از جمله شورای اسلامی شهر و شهرداری پایان مهلت قانونی برای اجرایی شدن طرح شفافیت است.

کد خبر 565680

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی صالحی عضو هیئت رئیسه شورای شهر اصفهان سخنگوی شورای شهر اصفهان جلسه علنی شورای شهر اصفهان صحن علنی شورای شهر شرکت دانش بنیان شرکت های دانش بنیان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت های دانش بنیان شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکیت فکری ستون اصلی «اقتصاد دانش بنیان»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور امروز در رویداد گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری با عنوان «دیدار پایدار» که در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، گفت: مالکیت فکری در خلق ارزش و مزیت رقابتی نقش اساسی دارد.

وی گفت: اگر خواهان احداث بنای اقتصاد دانش‌بنیان در کشور هستیم، باید مالکیت فکری را به عنوان ستون اصلی این بنا در نظر بگیریم.

 وی در ادامه تصریح کرد: ارزش ذاتی اقتصاد دانش‌بنیان، در تبدیل علم و فناوری به دارایی‌های فکری نهفته است. این دارایی‌ها، که شامل اختراعات، طرح‌های صنعتی، علائم تجاری و ... می‌شوند، هویت و اعتبار یک شرکت دانش‌بنیان را شکل می‌دهند.

معاون علمی رئیس جمهور با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد ارزش بازار ۱۰۰ شرکت بزرگ دنیا ریشه در دارایی‌های نامشهود آنها دارد، خاطرنشان کرد: ما در ایران در حوزه مالکیت فکری با چالش‌های متعددی روبرو هستیم و باید با شتابی فزاینده برای رفع این موانع تلاش کنیم.

دهقانی از برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک با سازمان جهانی مالکیت فکری (وایپو) در ایران خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با کسب تجارب بین‌المللی در این زمینه، شاهد ارتقای جایگاه مالکیت فکری در کشور باشیم.

وی در پایان سخنان خود با تأکید بر اهمیت ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: امیدواریم با عزم راسخ معاونت علمی و فناوری در این زمینه، شاهد استقرار یک نظام کارآمد برای ارزیابی و اعتباردهی این دارایی‌ها باشیم.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • مالکیت فکری ستون اصلی «اقتصاد دانش بنیان»