Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@20:59:38 GMT

تقاضای زیادی برای ورود به حوزه رمزنگاری وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۸۳۱۱

تقاضای زیادی برای ورود به حوزه رمزنگاری وجود دارد

جفری سولومون (Jeffrey Solomon) در جریان حضورش در (Closing Bell) شبکه CNBC گفت که تقاضای قابل توجهی برای دارایی‌های دیجیتال، وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سولومون» اظهار کرد: آن دسته از مشتریان سازمانی که هنوز وارد حوزه ارزهای دیجیتال نشده‌اند، در سال‌های بعد به شدت درگیر دارایی‌های دیجیتال خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزهای دیجیتال هنوز توسط معامله گران خرده‌فروش هدایت می‌شود و با وجود این واقعیت که شرکت‌های برجسته وال‌استریت (Wall Street) شروع به آزمایش این دارایی‌های جدید کرده‌، پذیرش نهادی هنوز در مراحل اولیه است.

وی تاکید کرد: اکثریت قریب به اتفاق معاملات در درصد کمی از رمزارزها انجام می‌شود که آن‌ها را شبیه به سهام و کالا می‌کند. رئیس «کاون سولومون»، بیت کوین را به عنوان یک ذخیره ارزش می‌بیند.

این بانک سرمایه‌گذاری یک شرکت زیرمجموعه به نام کاون دیجیتال (Cowen Digital) راه‌اندازی کرد. این بخش جدید قرار است به مشتریان Cowen امکان دادوستد ارزهای دیجیتال را بدون نگرانی درباره مسائل مربوط به حضانت و مالکیت ارائه دهد. این شرکت، دارایی‌ها را به نمایندگی از مشتریان خود ذخیره می‌کند.

استاندارد کاستدی اند تراست، یکی از زیرمجموعه‌های پالی ساین (PolySign)، با Cowen Digital برای ارائه خدمات حضانتی، شریک شده است.

واحد رمزنگاری Cowen تجارت با ۱۶ ارز دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین و سولانا (Solana) را آغاز کرده است. جدا از دارایی‌های دیجیتال معمولی، Cowen Digital قصد دارد در معرض توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، مشتقات پیچیده ارزهای دیجیتال و توکن‌هایی از بخش امور مالی غیرمتمرکز، قرار گیرد.

کد خبر 565659

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیت کوین رمز ارز ارز دیجیتال کریپتوکارنسی مدیر عامل Cowen ارزهای دیجیتال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارزهای دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،صحرایی افزود:  طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه ای در پارک فناوری استان و همچنین دو مرکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال در پارک علم فناوری و دانشگاه رازی راه اندازی می شود.
محمدطیب صحرایی روز پنج شنبه در حاشیه نشست پیگیری پروژه های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه که با حضور معاون فناوری و نوآوری و مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل هلدینگ مادیران، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه و جمع دیگری از مدیران وزارت ارتباطات و استان برگزار شد؛ عنوان کرد: عرصه اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه های بسیار خوب برای رونق اشتغال و تولید در استان کرمانشاه است.
مدیر ارشد استان گفت: خوشبختانه با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که طی ماه‌های اخير با وزیر ارتباطات و معاونین ایشان صورت گرفته، به توافقات تحول آفرینی برای اجرای طرح‌های مختلف در این حوزه رسیده ایم که در نشست امروز چگونگی اجرای آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای در مجموعه پارک علم و فناوری استان بزودی شروع به فعالیت می‌کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این مرکز با ۲۰ تیم فعالیت خود را برای تولید آثار آغاز می کند و در آینده تا ۵۰ تیم گسترش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طرح ایجاد سرزمین اقتصاد دیجیتال یکی دیگر از طرح های تحول آفرینی که می‌تواند بستر بسیار خوبی برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان حوزه‌های فناوری اطلاعات فراهم کند.

صحرایی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همراهی وزارت ارتباطات، امیدوارم بتوانیم در زمان کوتاهی بتوانیم این عرصه بسیار مهم را هم برای اشتغال جوانان و رونق کسب و کار استان فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • در حوزه مالکیت فکری بسیار عقب هستیم
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟