Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌‎الملل شهرداری اصفهان با اشاره به فعال شدن مناطق شهری در نامگذاری معابر و خیابان‌ها، گفت: برای نخستین بار اینگونه برنامه‌ریزی شد که مدیران روابط عمومی برای مشارکت به دل مناطق بروند و حتی اگر شخصیتی در قید حیات است برای نامگذاری به شورا معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی معرک‌نژاد امروز _یکشنبه، چهاردهم فرودین‌ماه_ در سی‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به تذکرات اعضای شورا، اظهار کرد: درخواست‌های مختلفی در خصوص نامگذاری معابر از سوی خانواده شهدا، مردم محلات و پایگاه‌های بسیج به دست شورای نامگذاری رسیده است که دغدغه نخست ما پاسخ دادن به آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شورای نامگذاری فعالیت خود را به صورت فشرده انجام می‌دهد تا بتواند به این درخواست‌ها پاسخ دهد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه در چند سال اخیر رویکرد شورای نامگذاری منفعلانه بود، تصریح کرد: این رویکرد را به فعالانه تغییر دادیم و سعی کردیم پیشنهاد دهنده باشیم و نام‌هایی را که با ریشه هویتی ما سنخیتی ندارد، تغییر دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات مختلف شورای نامگذاری این مهم مطرح شد که نامگذاری معابر و چهارراه‌ها به نام صنایع دستی برای تعیین تکلیف بوده است در این راستا شورا در این باره به جمع‌بندی نهایی رسید و بسیاری از این نام‌ها با همفکری تغییر کرد.

معرک‌نژاد از فعال کردن مناطق شهری در نامگذاری معابر و خیابان‌ها خبر داد و افزود: برای نخستین بار اینگونه برنامه‌ریزی شد که شهرداران و روابط عمومی‌ها برای مشارکت به دل مناطق بروند و حتی اگر شخصیتی باشد که در قید حیات است برای نامگذاری به ما معرفی کنند.

وی ادامه داد: مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان در طرح نامگذاری معابر با مردم و فعالان مساجد و پایگاه‌های بسیج گفت‌وگو می‌کنند و هم اکنون منطقه هفت لیست خوبی برای نامگذاری تهیه کرده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعداد معابر جدید برای نامگذاری بیشتر از تعداد معابر اصلی و مرکزی شهر است، گفت: در نقاط مرکزی شهر نیز هنوز ظرفیت‌های نهفته وجود دارد که نامگذاری نشده است و این مهم نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: لیست اسامی مشاهیر فوت شده و در قید حیات اصفهان در دست تهیه است، از بنیاد شهید نیز درخواست کردیم تا بانک اطلاعاتی شهدا را در اختیار ما قرار دهد که این اقدامر هنوز انجام نشده است و این موضوع سرعت کار را نیز کاهش داده است.

کد خبر 565696

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان نامگذاری خیابان شهر کلانشهر مدیریت شهری شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نامگذاری معابر شهرداری اصفهان شورای نامگذاری برای نامگذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آب‌گرفتگی معابر شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد موحدی‌مجد امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران در خصوص آب گرفتگی معابر شهر کرمانشاه به دنبال بارش‌های اخیر، اظهار کرد: با توجه به اینکه شدت بارش‌ها بالا بوده و حجم بارش در زمانی کوتاهی صورت گرفت، آب گرفتگی معابر یک امر طبیعی است و در تمام شهرها و کلانشهرهای دنیا رخ می‌دهد، مهم این است که این آبگرفتگی‌ها اختلال جدی ایجاد نکرده و طولانی مدت نشود.

وی افزود: ظرفیت کانال‌های دفع آب‌های سطحی در تمام دنیا بر اساس میانگین بارندگی‌ها در هر منطقه طراحی و همین امر موجب می‌شود که در بارش‌های شدید در بازه زمانی کوتاه، شاهد آب گرفتگی معابر باشیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای بارش‌های اخیر، از آماده‌باش ۱۷۰۰ نیروی خدماتی شهرداری کرمانشاه خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به شدت بارندگی‌ها این نیروها در سه شیفت کاری تقسیم می‌شوند و در هر شیفت حدود ۶۰۰ نفر در حال خدمات‌رسانی هستند.

موحدی‌مجد با بیان اینکه آماده‌باش نیروها تا پایان بارندگی‌ها ادامه دارد، از مردم خواست در این شرایط از تردد غیرضروری در شهر اجتناب کرده تا نیروها بتوانند راحت‌تر فعالیت کرده و مشکل ترافیکی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکل حاد در خصوص بارندگی‌ها نداشته‌ایم، گفت: تنها یک مورد که قدری ایجاد مشکل کرده و نیروها پیگیر رفع آن هستند، آب گرفتگی زیرگذر میدان شهدا است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: این زیرگذر مشکل اساسی دارد و باید تأسیسات آن مانند زیرگذر امام حسین (ع) کاملاً بازسازی شود تا دیگر شاهد آب‌گرفتگی مشکل‌ساز در این نقطه نباشیم.

طبق اعلام هواشناسی، سامانه ناپایدار مستقر در جو استان، تا روز شنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 749766

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها