Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:01:55 GMT

فعالیت پایگاه‌های انتقال خون مشهد ۲ نوبته شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۸۶۵۶

فعالیت پایگاه‌های انتقال خون مشهد ۲ نوبته شد

پایگاه‌های انتقال خون مشهد در ماه مبارک رمضان، در ۲ نوبت صبح از ساعت ٠٧:٤٥ بامداد تا ١٣ بعدازظهر و همچنین شب پس از افطار از ساعت ٢١ شب تا یک بامداد، در خدمت زائران و مجاوران ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) خواهند بود.

این اداره کل در سطح کلانشهر مشهدالرضا (ع) در ایام غیر تعطیل ماه رمضان در نوبت صبح با پایگاه‌های امام رضا (ع) و شهید سلیمانی و در نوبت شب پس از افطار، در تمامی پایگاه‌های ششگانه مشهدالرضا (ع) شامل پایگاه‌های امام رضا (ع)، سناباد، شهیدسلیمانی، شهیدکریمی، امید و مهر، پذیرای مراجعان و اهداکنندگان خون خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در آدینه‌های ماه مبارک رمضان، پایگاه مرکزی امام رضا (ع) پس از افطار از ساعت ٢١ شب تا یک بامداد فعال خواهد بود و در روز شنبه ٣ اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت امیر مومنان علی (ع) تمامی پایگاه‌های ششگانه سطح شهر مشهد پس از افطار از ساعت ٢١ شب تا یک بامداد فعال خواهند بود.

طبق این گزارش در شب‌های احیا در تاریخ‌های ٣١ فروردین، دوم و چهارم اردیبهشت پایگاه مرکزی امام رضا (ع) در نوبت صبح از ساعت ٠٧:٤٥ بامداد الی ١٣ بعدازظهر و تمامی پایگاه‌های ششگانه سطح شهر مشهد پس از افطار از ساعت ٢١ شب الی یک بامداد فعال خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایگاه انتقال خون اهداکنندگان خون یک بامداد امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد