Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، ادهم کرد اظهار داشت: طبق اعلام رسمی فدراسیون کبدی، اسامی بازیکنان دعوت شده به چهارمین اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان اعزامی به نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگ‌ژو چین اعلام شد.

وی ادامه داد: بانوی کبدی کار استان سیستان و بلوچستان در ششمین اردوی آماده سازی تیم ملی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو چین حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۳۰۰ ورزشکار به طور سازمان یافته عضو هیأت کبدی سیستان و بلوچستان هستند.

کد خبر 5458160

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان فدراسیون کبدی تیم ملی بانوان زاهدان بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه خراسان رضوی مسافران نوروزی روز طبیعت ماه مبارك رمضان سفرهای نوروزی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد 12 فروردین سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس

فرزانه فصیحی بانوی ملی‌پوش دوومیدانی ایران به رقابت‌های لیگ الماس دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله سوم رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس در سال 2024 (دایموند لیگ) قرار است روز 10 مِی (21 اردیبهشت) در شهر دوحه پایتخت کشور قطر برگزار شود.

این رویداد یکی از بزرگترین مسابقات در رشته دوومیدانی محسوب می‌شود و ورزشکاران مطرح دنیا از سوی مسئولان برگزاری به آن دعوت می‌شوند.

بر همین اساس، مسئولان برگزاری لیگ الماس از فرزانه فصیحی بانوی دونده سرعت کشورمان دعوت کردند که در مسابقات دوحه حضور داشته باشد و در این رقابت‌ها شرکت کند.

فصیحی که سابقه کسب مدال نقره در دوی 100 متر قهرمانی آسیا و همچنین 2 مدال طلا در رقابت‌های داخل سالن آسیا را در کارنامه دارد، اولین بانوی دوومیدانی ایران است که فرصت حضور در لیگ الماس را پیدا کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران