Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در ساعات آغازین صبح روز ۱۴ فروردین ماه، همزمان با بازگشایی حضوری مدارس در سال ۱۴۰۱، با حضور در دبستان پسرانه ۲۲ بهمن منطقه ۷ تهران در جریان روند بازگشایی مدارس قرار گرفت. خبرگزاری میزان-حامد صبوری در ساعات آغازین صبح روز ۱۴ فروردین ماه، همزمان با بازگشایی حضوری مدارس در سال ۱۴۰۱، با حضور در دبستان پسرانه ۲۲ بهمن منطقه ۷ تهران در جریان روند بازگشایی مدارس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این بازدید ضمن حضور در کلاس‌ها و عرض تبریک سال نو و آغاز ماه مبارک رمضان به دانش آموزان، معلمان و کادر اجرایی مدارس، از زحمات معلمان در دوران شیوع بیماری کرونا و جهاد آنان در عدم تعطیلی جریان آموزش در کشور تشکر کرد و ضمن تشویق دانش آموزان به حضور مستمر و با نشاط در کلاس‌های حضوری، مزایای حضور در محیط آموزشی را برای آنان برشمرد.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ضمن صحبت با برخی اولیا حاضر در مدرسه، به آنان اطمینان داد که وزارت آموزش و پرورش همه تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در محیطی ایمن و بهداشتی را اندیشیده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی افزود: سلامتی دانش آموزان و تعلیم و تربیت آنان درکنار هم از اهمیت و اولویت بسیار بالایی برای وزارت آموزش و پرورش برخوردار است و تمام تلاش خویش را برای توجه و اهتمام ویژه به آن‌ها بکارخواهیم گرفت.
بیشتر بخوانید: دانشگاه باید وارد حل معضلات جامعه شود
انتهای پیام/ برچسب ها: آموزش حضوری سلامتی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آموزش حضوری سلامتی دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مراسم تجلیل از فرزندان و همسران شهدای معلم استان با حضور استاندار یزد برگزار شد.   استاندار یزد در این مراسم، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: این نشست به واسطه حضور معلمین و انتساب آنان به مقام والای شهدا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   مهران فاطمی در ادامه با اشاره به سه ثروت شاخص استان یزد گفت: یزد به لحاظ «منابع طبیعی» استان دوم معدنی کشور و استان اول از نظر تنوع مواد معدنی نظیر سوخت هسته‌ای، طلا، مس، کویر دسترس پذیر و... است.   وی «فرهنگ، اصالت و شاهکار‌های معماری و هنری» را ثروت دیگر استان یزد برشمرد و تصریح کرد: فرهنگ یزد در کشور زبانزد خاص و عام بوده و بافت به هم پیوسته و اصیل خشتی همراه با روح زندگی در آن در کشور بی‌نظیر است.   استاندار یزد از «منابع انسانی» به عنوان سومین و بزرگترین ثروت یزد نام برد و گفت: بر اساس آیات قرآن شرافت هر مکانی به انسان‌های مستقر در آن است؛ لذا فرهنگ، اصالت و تاریخ یزد به واسطه وجود زنان و مردان افتخارآفرین این جغرافیا شکل گرفته است.   وی با بیان اینکه یزد؛ تبلور و نماد غلبه اراده انسانی بر محدودیت‌ها است، عنوان کرد: تمامی افراد برجسته یزد بعد از نهاد خانواده در نهاد تعلیم و تربیت رشد کرده‌اند و این دو نهاد به مثابه دو بال برای ایجاد سازندگی، عمران، آبادانی، پیشرفت و بالندگی است.   فاطمی با تاکید بر اینکه متوسط قد توسعه و پیشرفت در هر جامعه به هیچ عنوان ز متوسط قد نظام تعلیم و تربیت آن بزرگتر نیست، یادآور شد: هر اندازه آموزش و پرورش متعالی‌تر باشد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالنده‌تر خواهد بود.   وی در پایان با اشاره به مقام والای معلم و همچنین جایگاه ارزشمند نظام تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: بر این اساس بر تعظیم کل جامعه در برابر زحمات معلمان و فرهنگیان در هفته گرامی‌داشت مقام معلم تاکید شده است.

دیگر خبرها

  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد