Web Analytics Made Easy - Statcounter

موارد ابتلا به کووید-۱۹ در انگلیس با آماری حدودا پنج میلیون نفری به سطح بی سابقه ای رسیده است.

به گزارش ایران اکونومیست، آخرین داده های آژانس آمار انگلیس نشان می‌دهد که شیوع کووید-۱۹ در این کشور به رکورد بالایی رسیده به طوریکه در هفته گذشته از هر ۱۳ نفر یک نفر به این ویروس آلوده شده است.

بنابر اعلام این مرکز، در هفته منتهی به ۲۶ مارس حدود ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ میلیون نفر در انگلیس به کروناویروس مبتلا شده اند که در مقایسه با هفته گذشته آن که ۴.۳ میلیون مورد ابتلا ثبت شده بود، همچنان افزایش داشته است. جدیدترین موج شیوع بیماری در انگلیس ناشی از گسترش زیرسویه با قدرت سرایت بالاتر اُمیکرون موسوم به BA.۲ است که نوع غالب در سراسر این کشور است.

میزان موارد بیماران بستری در بیمارستانها و آمار مرگ و میرها مجدد افزایش یافته است، اگرچه تعداد افرادی که بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست می دهند در مقایسه با اوایل سال هنوز به نسبت پایین است.

به گزارش ژاپن تودی، با این وجود، آخرین ارزیابی ها نشان می‌دهد که افزایش سریع موارد جدید ابتلا از اواخر ماه فوریه و زمانیکه نخست‌وزیر انگلیس تمامی محدودیت‌های باقی‌مانده را لغو کرد تا ماه مارس ادامه داشته است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کروناویروس ، انگلیس ، کرونا در جهان ، کووید 19

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کروناویروس انگلیس کرونا در جهان کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت

مؤسسه آمار ترکیه گزارش داد که تورم این کشور در چهارمین ماه از سال ۲۰۲۴ میلادی به ۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، گزارش جدید مؤسسه آمار ترکیه که صبح امروز (جمعه ۱۴ اردیبهشت) منتشر شد، نشان می‌دهد نرخ تورم ترکیه در ماه آوریل ۲۰۲۴ به ۶۹.۸ درصد افزایش یافته که بالاترین رقم در ۱۷ ماه اخیر است. طبق این گزارش، تورم ماهانه ترکیه در آوریل ۲۰۲۴ به ۳.۲ درصد رسید.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که طی ۱۲ ماه گذشته، تورم در هیچ یک از گروه‌های کالا و خدمات در کشور ترکیه، کمتر از ۵۰ درصد نبوده است. در میان گروه‌های هزینه‌ای نیز، بالاترین تورم مربوط به گروه آموزش با ۱۰۳.۹ درصد است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • نوشیدن آبمیوه طبیعی در کودکی می‌تواند از ابتلا به چاقی در بزرگسالی جلوگیری کند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • قابل توجه کسانی که هر روز پنیر می خورند
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان