Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا معیری پور گفت: همزمان با آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور در نیمه اسفند ۱۴۰۰ تاکنون ۴ هزار و ۳۷۰ زائر از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند که سفر این تعداد زائر توسط ۱۱۸ دستگاه اتوبوس مربوط به ناوگان عمومی قزوین به انجام رسیده است.

از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان ۱۳ فروردین ماه جاری، ۷۲هزار و ۵۹۲ مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه سفر کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۷ درصدی روبرو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی مدت یاد شده همچنین به منظور حفظ و ارتقای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی، گشت‌های نظارت و بازرسی ناوگان حمل و نقل عمومی با تمام توان خود و به صورت مستمر در طول ساعات شبانه روز توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک و حمل و نقل مسافر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل راهیان نور مناطق عملیاتی ناوگان حمل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور

 سرهنگ محمد محمودوند در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری اردو‌های راهیان‌نور غرب کشور اظهار داشت: اعزام بسیجیان به مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور غرب کشور بنا بود در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت انجام شود که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز.
به روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه موکول شد.
وی افزود: در راستای افتتاح اردو‌های راهیان نور ۱۴۰۳، تعداد سه هزار نفر از بسیجیان محلات و اقشار به ارتفاعات بازی دراز اعزام خواهند شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:
اردو‌های راهیان نور، یک اقدام مهم در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره