Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: با توجه به اینکه کالا‌های قاچاق در بخش لوازم یدکی خودرو، امنیت و جان شهروندان ما را به خطر می‌اندازد، در آینده نزدیک پالایش جدی در سطح عرضه از بحث تفکیک کالای قاچاق و اصلی انجام می‌شود و در سال جاری با عزم و اراده همه دستگاه‌ها و هدایت وزارت صمت و ستاد این کار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی مویدی خرم‌آبادی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در حاشیه دومین جلسه از سلسله‌ نشست‌های ستاد مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی با محویت لوازم یدکی خودرو در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های ابلاغی رییس جمهور در بحث مبارزه با کالاهای قاچاق و ارز، وزارت صمت به عنوان عضو اصلی ستاد که بخش اعظمی از این مبارزه را بر عهده دارد، اقدامات جدی انجام شده است. 

رئیس ستاد مبارزه با کالاهای قاچاق و ارز افزود: بحث سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و اجرایی شدن مبارزه با کالاهای قاچاق، تقلبی، غیراستاندارد و بی‌کیفیت آغاز شده و در جلسه امروز نیز تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شده است و مقرر شد تا کارگروه‌ها و کمیته‌هایی تشکیل شود و این کارگروه‌ها و کمیته‌ها از امروز کارهایشان را آغاز می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه کالاهای قاچاق در بخش لوازم یدکی خودرو، امنیت و جان شهروندان ما را به خطر می‌اندازد، در آینده نزدیک پالایش جدی در سطح عرضه از بحث تفکیک کالای قاچاق و اصلی انجام می‌شود و در سال جاری با عزم و اراده همه دستگاه‌ها و هدایت وزارت صمت و ستاد این کار انجام می‌شود. 

پایان پیام//

برچسب ها: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، مویدی ، لوازم یدکی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000R3Z

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مویدی لوازم یدکی مبارزه با کالاهای قاچاق ستاد مبارزه انجام می شود لوازم یدکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر جمشیدی ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در فروردین ماه ۱۴۰۳، ۴۳۵ هزار و ۲۲۹ تن کالا به ارزش ۱۵۵ میلیون و ۶۲۴ هزار دلار از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شد.

جمشیدی اظهار داشت: ذرت دامی با ارزش ۹۶ میلیون دلار، جو دامی با ارزش ۲۰ میلیون دلار، چربی‌ها و روغن های حیوانی و نباتی با ۲۵ میلیون دلار، کک نفتی با ارزش ۳ میلیون دلار و چوب با۳ میلیون دلار مهم‌ترین اقلام عمده وارداتی به گمرکات مازندران در مدت یادشده هستند.

وی بیان داشت: امارات حدوداً ۲۲۶ هزار تن کالا به ارزش ۷۸ میلیون دلار، روسیه ۷۷ هزار تن کالا به ارزش ۳۴ دلارمیلیون، ترکیه با ۱۰۰ هزار تن کالا به ارزش ۳۱ میلیون دلار، انگلستان با سه هزار تن کالا به ارزش ۳ میلیون و ۵۹۱ هزار دلار و سنگاپور با ۸ هزار تن کالا به ارزش ۲میلیون دلار پنج کشور اول طرف معامله در حوزه واردات به گمرکات مازندران بودند که در مجموع ۴۱۵ هزار تن از وزن و ۱۴۹ میلیون دلار از ارزش کالاهای وارداتی گمرکات مازندران در فروردین ماه سال‌جاری مربوط به این کشورها است.

واردات کالا از این پنج کشور ۹۵ درصد از کل وزن و ۹۶ درصد از کل ارزش واردات گمرکات مازندران را دربرمی‌گیرد.

وی با اشاره به واردات کالاهای اساسی از گمرکات مازندران اظهار داشت طی این مدت ۴۱۳ هزارتن کالای اساسی شامل ذرت دامی، جو دامی، چربی ها وروغن های حیوانی و نباتی و خوراک آماده دام به ارزش ۱۴۲ میلیون و ۶۶۶ هزار دلار از طریق کمرکات نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار وارد کشور شده که از نظر وزنی ۶۳ درصد و از نظر ارزشی ۲۷ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ نشان می دهند.

کد خبر 6093106

دیگر خبرها

  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه