Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@04:01:26 GMT

کدام خرید بهتر است وایت بردشیشه ای یا وایت برد مغناطیسی؟

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۹۴۷۰

کدام خرید بهتر است وایت بردشیشه ای یا وایت برد مغناطیسی؟

استفاده از شیشه برای وایت برد این امکان را به ما می‌ دهد که روند نوشتن و پاک کردن را روی این تخته‌ ها راحت تر طی کنیم. وجود انواع مختلف شیشه در بازار باعث می‌ شود که بتوانید بسته به انتظارات و نیاز‌های خود گزینه مطلوب را انتخاب نمایید. یکی از انواع شیشه‌ های مورد استفاده برای تولید تخته وایت برد رنگی یا معمولی که کیفیت بسیار بالایی دارد، شیشه‌ های ضد خش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از شیشه‌ های ضد خش برای تولید تخته وایت برد ویژگی‌ های مختلفی را در اختیار ما می‌ گذارد

ویژگی های تخته وایت برد شیشه ای

قطعا اولین ویژگی یک تخته وایت برد مواد اولیه استفاده شده برای ساخت تخته وایت برد می باشد. یکی از اولین ویژگی‌ های ان، این است که مقاومت بسیار بالایی دارد. همین باعث می‌ شود تا در زمان استفاده امکان بروز مشکلات مختلف مانند شکستن یا ترک برداشتن تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند. در نتیجه استفاده از این نوع شیشه برای تولید تخته وایت  برد رنگی یا معمولی، انتخاب ایمن تری است. صد البته همین استحکام و مقاومت بالا باعث افزایش عمر مفید این محصولات نیز خواهد شد.تخته وایت برد می‌ تواند ظاهر زیبای خود را تا سال‌ ها حفظ کند؛ از همین رو به مرور زمان شاهد از بین رفتن سطح روی آن و یا کم شدن شفافیت محصولات نخواهید بود.

 مقاومت بالای این محصولات در برابر اشعه یو وی و رطوبت باعث می‌ شود تا در مدت زمان استفاده از آنها ببینید که عملکرد و کیفیت این محصولات تا حد زیادی حفظ می‌ شود و کیفیت و کارایی آنها نیز در طول زمان افت نمی کند.

یکی دیگر از ویژگی‌ های مهم این محصولات که باعث شده در بازار بیشتر از آنها استقبال شود، تولید طراحی و ابعاد این محصولات است. طراحی وایت برد شیشه‌ ای سوپر کلید به شکلی است که بدون نیاز به قاب می‌ توانید آن را نصب کنید؛‌در نتیجه ظاهر نهایی این محصولات بعد از نصب زیباتر به نظر می رسد. همچنین تولید آنها در رنگ‌ های مختلف این حق انتخاب را به شما می‌ دهد که سراغ گزینه‌ ای سازگار با دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود بروید.

شناخت تخته وایت برد با کیفیت

برای شناخت وایت برد شیشه‌ ای با کیفیت، باید فاکتورها و پارامترهای مختلفی را مد نظر قرار دهید. مورد مهمی که در این میان باید در نظر داشته باشید، کیفیت نهایی این محصولات است. اولین ویژگی مهمی که توجه ما را به خود جلب خواهد کرد، کیفیت ظاهری و طراحی این محصولات است. در نظر داشته باشید که ظاهر این محصولات تاثیر زیادی روی ظاهر نهایی فضای مورد نظر شما خواهد داشت.

داشتن ضمانتنامه معتبر می‌ تواند نشان دهنده کیفیت کالا و قابل اطمینان بودن آن باشد. از سوی دیگر بهتر است در زمان خرید نسبت به ویژگی‌ های اساسی که برخی از انواع وایت برد شیشه‌ ای دارند آگاه باشید. به عنوان مثال در بسیاری از موارد تخته وایت برد  مغناطیسی از آنجایی که به ما اجازه می‌ دهد تخته پاک کن و ماژیک را روی تخته وایت برد نگهداری کنیم، گزینه‌ های بسیار مناسب تری خواهند بود. مورد نهایی که قطعا برای همه اهمیت بسیار بالایی دارد، قیمت نهایی این محصولات است. در نظر داشته باشید که بهتر است قبل از خرید حتما فروشندگان مختلف را مورد بررسی قرار دهید و با بررسی قیمت ها در نهایت انتخابی عاقلانه داشته باشید.

ولی در کل اگر میخواهید یک وایت برد ارزان ار خرید کنید اصلا به سراغ نوع شیشه ای نروید اما اکر میخواهید یکبار برای همیشه هزینه کنین وایت برد شیشه ای بهترین گزینه برای شما عزیزان است

همچنین اگر محیط آموزشی شما مملو از نور است و رفلکس نور بالایی دارد و یا اینکه شما از مطالب روی تخته مجبورین فیلم برداری کنین باز هم پیشنهاد میشود از نوع وایت برد شیشه ای استفاده نکنید باز هم سراغ تخته وایت برد مغناطیسی قدیمی بروید

و در آخر اگر به دنبال یک دفتر بسیار شیک و لاکچری هستین که زیبایی دو چندان به فضای شما بدهد اصلا شک نکنید و به حای خرید وایت برد مغناطیسی قدیمی تر یک تخته وایت برد شیشه لاکچری خرید کنید تا مانند یک قاب عکس ارزنده به زیبایی محیط آموزشی شما کمک کند....

در آخر پیشنهاد میشود از خرید گلس برد های رنگی خودداری کنید چرا که گلس برد های رنگی نسبت به سفید رفلکس نور چند برابری داشته و وضوح متوندبه مراتب پایینتری دارند البته اگر بخش نوشتاری بالایی داشته باشین ولی اگر برای اتاق مدیریت باشد که مطالب کمی در طی روز نوشته شود مشکلی چندانی به وجود نمی آید...

همچنین اگر برای کلاس های درس برای کودکان زیر ١۵ سال باشد که بخاطر شیطنت کودکانه احتمال پرتاب کردن شی به سمت تخته را دارند پیشنهاد ما به شما خرید یک تخته وایت برد مغناطیسی غیر شیشه ای است البته با احتیاط های زیاد و مراقبت های بسیار برای طول عمر بیشتر وایت برد شما

منبع: فارس

کلیدواژه: وایت مغناطیسی تخته وایت شیشه وایت برد مغناطیسی تخته وایت برد وایت برد شیشه داشته باشید شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی، احتمالاً فصل برداشت و خرید تضمینی محصولات با شرایط بارندگی مواجه است. ابوالحسن صداقت کیش با بیان اینکه همه دستگاه‌های مرتبط و شورای برداشت باید پای کار باشند، افزود: در زمینه خرید تضمینی محصولات کشاورزی در سطح استان ۹ مرکز خرید داریم که یکی از این مراکز در سال جدید اضافه شده است. صداقت کیش بیان کرد: فعالیت دو مرکز خرید شهرستان کهگیلویه از هفته آینده با اولین برداشت در سطح مزارع آغاز خواهد شد. مدیر کل غله استان خاطر نشان کرد: در مجموع پیش بینی می‌شود نسبت به سال قبل افزایش برداشت محصول داشته باشیم. صداقت کیش با اشاره به برداشت ۷۵ هزار تن گندم در سال گذشته ابراز امیدواری کرد: با توجه به مزارع خوب کشاورزان که مراحل کاشت و داشت خوبی داشته‌اند، امسال این میزان نسبت به سال گذشته افزایش داشت. وی تاکید کرد: کشاورزانی که کشت قراردادی انجام دادند، باید حتماً گندم را به اسم خود تحویل و یک پرینت از قرارداد در حین خرید داشته باشند. صداقت کیش همچنین قیمت خرید هر کیلوگرم گندم معمولی را ۱۷ هزار و پانصد تومان و گندم دروم را ۱۸ هزار تومان عنوان کرد و گفت: قیمت خرید محصولات به شکل سراسری اعلام و بصورت یکپارچه در سامانه کشاورز ثبت خواهد شد. مدیر کل غله استان خاطر نشان کرد: ما در اداره غله متولی خرید تضمینی محصولات کشاورزی و در تأمین نقدینگی نیز موظف به اقدام هستیم.

دیگر خبرها

  • ترکیب جدید وایت فمیلی مشخص شد؛ آیا برادر بری جانشین او خواهد بود؟/ اخبار WWE
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • قبل از خرید بهتر است تفاوت تسمه با ورق فولادی را بدانید!
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • (تصاویر) مقایسه بمب افکن چینی Xi’an H-۲۰ و B-۲۱ آمریکایی؛ کدام بهتر است؟
  • آخرین جزئیات خسارت بارش‌ها در اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟