Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:09:50 GMT

تبلیغات گوگل؛ بهترین روش تبلیغات در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۹۵۴۴

تبلیغات گوگل؛ بهترین روش تبلیغات در فضای مجازی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در حال حاضر فعالیت کسب و کارها در فضای مجازی به یک امر ضروری برای هر کسب و کاری تبدیل شده است. چرا که تمام بیزینس های کوچک و بزرگ برای موفقیت باید در این فضا حضور فعال و پررنگی داشته باشند. عدم حضور در این فضا می‌تواند بین شما و رقبای تجاری شما فاصله زیادی بیندازد. اما حضور در فضای اینترنت به تنهایی نمی‌تواند باعث موفقیت کسب و کار شما شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما باید در این فضا فعالیتی مستمر، مثبت و رو به جلو داشته باشید. خلاق و فرصت طلب باشید و از اتفاقات اجتماعی مختلف در راستای شناساندن کسب و کار خود به مخاطبان استفاده کنید و همچنین به خوبی مخاطبان و مشتریان خود و سلیقه آنها را بشناسید.

همانگونه که فعالیت و حضور کسب و کارهای مختلف در این فضا بیش از گذشته شده است. انواع روش‌های تبلیغاتی برای تبلیغات کسب و کارها هم افزایش بسیاری داشته است. تبلیغات گوگل ادز، تبلیغات نصب اپلیکیشن (در راستای تبلیغ اپلیکیشن و افزایش نصب آن)، تبلیغات در یوتیوب، تبلیغات بنری، تبلیغات در فیسبوک، سئو و بهینه سازی سایت، اینستاگرام و ….

جهت انتخاب بهترین روش تبلیغاتی برای کسب و کار خود لازم است در ابتدا شناخت دقیقی از کسب و کار خود و نوع مخاطبان و سلیقه آنها داشته باشید و سپس بر اساس اهداف تجاری خود به تبلیغات در پلتفرم مورد نظر اقدام کنید.

در ادامه مقاله به بررسی یکی از پلتفرم‌های بسیار مفید و مؤثر برای تبلیغات در فضای مجازی خواهیم پرداخت.

گوگل ادز، یک بستر مطمئن برای تبلیغات در فضای اینترنت

فرقی نمی‌کند که برای کسب و کار خود صاحب یک وب سایت هستید یا اپلیکیشن دارید، می‌خواهید ویدئو های مربوط به کسب و کار خود را در یوتیوب تبلیغ کنید و یا می‌خواهید با هدف برند سازی بنر خود را در سایت‌های مختلف تبلیغ کنید، گوگل ادز می‌تواند یک انتخاب مفید و بسیار هدفمند برای تبلیغات کسب و کار شما باشد.

ارزش و اعتبار شرکت گوگل به تنهایی برای اعتماد به این سیستم تبلیغاتی کافیست. سیستمی که برترین امکانات و دانش روز دنیا را برای هرچه بهتر شدن یک فضای تبلغاتی برای تبلیغ کنندگان مختلف فراهم کرده تا همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک بتوانند با استفاده از این فضای تبلیغاتی محصولات و خدمات خود را تبلیغ کرده و سود خوبی از این از تبلیغات خود به دست آورند.

تبلیغات در گوگل ادز می‌تواند به دلیل شفافیت در ارائه اطلاعات، مقرون به صرفه بودن و هدفمند بودن خیلی سریع و راحت کسب و کار شما را در مسیر موفقیت قرار دهد. کافیست کسب و کار خود را بشناسید و همین امروز شروع به تبلیغات در این فضا کنید.

اما به چه صورت؟ صاحب یک فروشگاه اینترنتی و یا وب سایت هستید؟ محصولات و خدماتی دارید که می‌خواهید به سیل عظیم کاربران فعال در فضای گوگل بفروشید؟

بهترین انتخاب برای تبلیغات محصولات و خدمات شما تبلیغات گوگل و یا همان گوگل ادز است. با تبلیغات در گوگل و شارژ اکانت گوگل ادز خود، سایت شما در مدت زمان کوتاهی به کاربرانی که در گوگل حضور دارند نمایش داده می‌شود. اما نه همه ی کاربران! تبلیغات شما فقط به افرادی نمایش داده می‌شود که به دنبال محصولات شما هستند و محصولات و خدمات شما را در گوگل جستجو می‌کنند.

برای مثال تصور کنید صاحب یک قالیشویی هستید و یک وب سایت برای خدمات خود طراحی کرده اید. در حال حاضر که نزدیک به تعطیلات نوروز هستیم بهترین زمان برای خدمات قالیشویی محسوب می‌شود و روزانه هزاران نفر در گوگل عبارات مرتبط به قالیشویی را جستجو می‌کنند. در این شرایط می‌توانید با استفاده از تبلیغات گوگل و هنگامی که کاربری کلمات مربوط به قالیشویی را جستجو کرد به کاربران نمایش داده شوید و از این طریق مشتریان خود را در فضای گوگل جذب کنید.

تبلیغات گوگل علاوه بر هدفمند بودن و جذب دقیق مشتریان هدف، یک روش تبلیغاتی ارزان و بسیار مقرون به صرفه است. بسیار زود بازده می‌باشد و دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد. فقط کافیست یک بار آن را امتحان کنید تا به قدرت این روش تبلیغاتی ایمان بیاورید.

تبلیغات در گوگل فقط مختص تبلیغات وب سایت‌های مختلف نیست. اگر شما برای کسب و کار خود صاحب یک اپلیکیشن هستید می‌توانید با استفاده از کمپین‌های اپ گوگل ادز، اپلیکیشن خود را تبلیغ کرده و تعداد نصب‌های اپلیکیشن خود را بالا ببرید. در این نوع از کمپین‌های گوگل ادز اپلیکیشن‌های شما به شرطی که در گوگل پلی و یا اپ استور ثبت شده باشند، می‌توانند در زمان‌های مختلف، به هنگام جستجو کاربران، نصب اپلیکیشن‌های مشابه توسط کاربران، در هنگام اجرای سایر اپلیکیشن و … به افراد نمایش داده شوند و از این طریق می‌توانید نصب‌های هدفمندی را نیز دریافت کنید.

تبلیغات در یوتیوب هم در پلتفرم گوگل ادز قابل اجرا است. اگر برای کسب و کار خود ویدئو های تبلیغاتی مختلفی دارید و می‌خواهید تبلیغات شما در یوتوب نمایش داده شود کافیست از کمپین‌های ویدئو گوگل ادز استفاده کنید. همانطور که میدانید تبلیغات ویدئویی در یوتیوب می‌تواند قبل از نمایش ویدئو، در حین نمایش و یا پس از آن به کاربران نمایش داده شود.

تبلیغات بنری هم نوع دیگری از تبلیغات گوگل ادز است که از طریق نمایش بنر تبلیغاتی شما در سایت‌های طرف قرارداد گوگل انجام می‌شود. از این نوع تبلیغات بیشتر با هدف برند سازی استفاده می‌شود و شما می‌توانید برند خود را از طریق تبلیغات بنری به کاربران مختلف نمایش دهید و در مورد آن اطلاع رسانی کنید.

سخن آخر

تبلیغات گوگل با امکانات و مزایایی که دارد می‌تواند فرصتی استثنایی برای فروش محصولات و خدمات و برند سازی و افزایش آگاهی عمومی در مورد یک برند تجاری خاص باشد. اگر به تازگی کسب و کار خود را وارد فضای اینترنت کرده اید این نوع تبلیغات می‌تواند همانند یک کاتالیزور سرعت پیشرفت شما در این فضای پر رقابت را تا حد قابل توجهی بالا ببرد. پس از این پلتفرم غول تجاری دنیا، یعنی گوگل غافل نشوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با بهترین روش‌های تبلیغات در فضای مجازی و انجام هریک از آنها به وب سایت رسمی فامین ادز به آدرس اینترنتی https://famin-ads.com/ مراجعه نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5458206

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات گوگل تبلیغات گوگل تبلیغات تجهیزات تهویه مطبوع ساختمان سازی دانشگاه های علوم پزشکی معرفی کتاب مشهد مد و لباس خرید اینترنتی تردمیل خلافی خودرو گروه صنعتی ایران خودرو آیفون تصویری دستگاه بسته بندی حبوبات هتل داری برای کسب و کار خود محصولات و خدمات تبلیغات در فضای فضای مجازی تبلیغات گوگل برای تبلیغات روش تبلیغات برای تبلیغ نمایش داده گوگل ادز وب سایت صاحب یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات

 
به گزارش تابناک، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا با اعلام خبر آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی اظهار داشت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجراست.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه و تحلیل و رصدهای صورت‌گرفته در فضای مجازی، بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ‌گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و غیره به درخواست‌کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی، از کاربران خواست ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی، در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم