Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 15 گفت: بیش از هزار نفر از کارگران خدماتی، فضای سبز و محیط زیست در نخستین سیزده به در قرن به شهروندان حاضر در بوستان ها و تفرجگاه نرجس خاتون(س) ارائه خدمت کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سیدمهدی صباغ با اعلام خبر فوق افزود: با استقرار و خدمات رسانی این نیروها برای انجام خدمات نظافت، رفت و روب و نگهداشت بوستان های منطقه همزمان با روز طبیعت، شهروندان روز خوب و بدون مشکلی را در بوستانها و جنگل کاری های محدوده منطقه سپری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه به هماهنگی برای حضور پلیس راهور و انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت در این محدوده اشاره کرد و ادامه داد: پلیس راهور، نیروهای انتظامی، آتش نشانی و اورژانس نیز در این روز در کنار نیروهای شهرداری مستقر شده و به شهروندان حاضر خدمات رسانی کردند.
او با اشاره به اینکه تفرجگاه نرجس خاتون(س) در ارتفاعات مسگرآباد همزمان با روز طبیعت به روی شهروندان بازگشایی شد، افزود: با تمهیدات لازم سه هزار خانواده تهرانی در این تفرجگاه حضور یافته و از امکانات آن بهره مند شدند.
صباغ اضافه کرد: این تفرجگاه به مساحت 186 هکتار در محدوده مسگرآباد و مسعودیه قرار دارد و ظرف چند روز گذشته با خط کشی و نصب علائم هشدار دهنده ایمن سازی شد تا در کنار دیگر بوستان های منطقه، پذیرای شهروندان در روز طبیعت باشد.
او درباره امکانات این تفرجگاه افزود: این محدوده دارای جاده آسفالت مناسب و دو سرویس بهداشتی است.
براساس این گزارش، این تفرجگاه پیرو بازدید معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و انجام مکاتبات مربوطه در سیستم اداری شهرداری به نام مادر بزرگوار امام زمان (عج)، نرجس خاتون سلام ا... نامگذاری و برای روز طبیعت آماده سازی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 15 روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: فعالیت کارگران با وجود همه سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه ۹ اظهار کرد: کارگران شریف در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده‌دار هستند و همین موضوع اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات آن‌ها را پراهمیت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت کارگران با وجود تمام سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری منطقه دارای کارگران همدل، دلسوز و هماهنگ است که این موضوع موجب هم‌افزایی در شهرداری منطقه شده است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه تکریم کارگران وظیفه تک تک ما است، گفت: کارگران زحمت‌کش ما را در ساختن شهری آباد و شایسته فرزندانمان با دست‌های پینه بسته خود یاری می‌کنند، از این رو باید از آنها تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

به گزارش ایمنا، به‌مناسبت هفته و روز کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه ۹ شهرداری اصفهان با حضور شهردار منطقه و کارگران معاونت خدمات شهری و فضای سبز این منطقه برگزار شد؛ در منطقه ۹ شهرداری اصفهان در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم جمعی از مدیران شهرداری با حضور در مدارس این منطقه ضمن تکریم مقام معلم به ادای احترام و قدردانی از معلمان این منطقه پرداختند و بیش از ۵۰۰ پیامک تبریک از زبان مدیر منطقه به معلمان ارسال شد.

کد خبر 749694

دیگر خبرها

  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان