Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:04:46 GMT

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۹۶۴۰

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری به عنوان یکی از بهترین نرم افزارها برایبرای انجام این کار است. برای مثال جهت تخمین رشته قبولی با رتبه کنکور در رشته علوم تجربی می‌توانیم رشته، منطقه و رتبه خود را وارد نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری کرده تا به ما نشان دهد که در چه رشته‌هایی شانس قبولی بیشتری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخمین رشته قبولی با رتبه کنکور ما بر اساس اطلاعات کارنامه‌های کنکور سال‌های گذشته مثل درصدهای و رتبه‌های داوطلبان طراحی می‌شود و ممکن است تا مقدار خیلی کمی دارای خطا باشد. در حقیقت داوطلبان با استفاده از تخمین رشته قبولی با رتبه متوجه می‌شوند که با چه رتبه‌ای کجا قبول می‌شوند. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به سایت صدای سنجش به ادرس https://sanjeshmoshaveran.ir/ مراجعه بفرمائید.

تخمین رتبه از طریق نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری دارای فواید فراوانی می‌باشد که به چند نمونه از آن می‌پردازیم؛

یکی از فواید تخمین رشته قبولی با رتبه، دسترسی داشتن داوطلبان به کارنامه و رتبه‌های قبولی سال‌های قبل می‌باشد که این امکان را به آنها می‌دهد گزینه‌های انتخابی خودشان را در انتخاب رشته برطبق همان اطلاعات دسته بندی می‌کنند. همچنین داوطلبان در طی فرآیند تخمین رشته قبولی می‌توانند درصدهای درس‌ها و رتبه خود را با رتبه و درصدهای درس‌ها، سایر داوطلبان در سال‌های قبل مقایسه نمایند.

انتخاب رشته براساس استعدادها و توانایی‌ها

امسال در انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰، تمامی کد رشته‌های دفترچه سنجش بر طبق آزمون استعداد سنجش شغلی و تحصیلی، بررسی می‌شود. با انجام این کار خیال شما از بابت اینکه رشته‌ای را می‌خوانید کاملاً راحت می‌شود. در نتیجه یکی از بزرگترین کمک‌هایی که نرم افزار انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰ به شما می‌کند این است که بهترین رشته‌های متناسب با استعداد را به شما معرفی می‌کند.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱

اولویت بندی، چیدمانی است که داوطلبان در سال‌های اخیر در نرم افزار انتخاب رشته سنجش انجام می‌دهند. منظور از این اولویت بندی انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱، همان چیدمان عمومی داوطلبان می‌باشد. یعنی داوطلبانی که رتبه‌ای شبیه شما داشتند، انتخاب‌های خود را چطور اولویت بندی می‌کنند. در واقع هرنوع داوطلبی با توجه به شرایط خاص خودش، نوعی از چیدمان و اولویت بندی را در فرم نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری سنجش دارد.

طبیعی است که این اولویت بندی عمومی براساس اولویت بندی داوطلبان در نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری سال‌های گذشته سنجش برای این است که تا حدودی به کیفیت دانشگاه‌ها و رشته‌ها و همچنین اولویت بندی کلی آشنا بشیم. بهترین اولویت بندی در نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰، اولویت بندی خواهد بود که شما شرایط خاص خود را در آن با توجه به یک رتبه و علایق خود در نظر گرفته باشید.

نرم افزاری قابل اعتماد

بهترین انتخاب رشته مجازی که بتوان به آن اعتماد کرد سازمان سنجش است. نرم افزارهای مؤسسات خصوصی معمولاً دقیق نیستند.پس از ارائه دفترچه جدید زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ سازمان سنجش، کد رشته‌ها به سرعت به روزرسانی می‌شود. از آنجایی که این سیستم آنلاین است، با یکبار پرداخت هزینه آن بارها می‌توانید به سیستم مراجعه کنید و شانس قبولی براساس قبولی‌های سال گذشته کنکور سراسری را ببینید و پس از آن سیستم با اولویت بندی اختصاصی، همه کدرشته های دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش ۱۴۰۰ را به شما می‌دهد و به همین صورت شما پس از انتخاب کد رشته‌هایی که می‌خواهید، نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری، همه ۱۵۰ انتخاب را برای شما اولویت بندی می‌کند که می‌توانید آن کد رشته‌ها را مستقیماً در نرم افزار انتخاب رشته سنجش وارد کنید.

چند نکته در مورد نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

در انتخاب با نرم‌افزار انتخاب رشته کنکور سراسری، دفعات زیادی امکان تغییر رشته و محل نداریم. پس سعی کنید به درستی و با دقت زیاد تصمیم بگیرید.

مهمترین مواردی که برای انتخاب رشته باید به آنها توجه کنید، در مرحله اول توانایی است و در مراحل بعدی توجه به هوش، ویژگی‌های شخصیتی و هم خوانی با وضعیت مالی و اجتماعی و در نهایت دوری و یا نزدیکی به محل زندگی است.

البته در نظر داشته باشید که کانون فرهنگی آموزش قلم چی و سازمان گزینه دو هم، نرم‌افزارهایی دارند که شما قبل از استفاده از سایت انتخاب رشته کنکور سراسری می‌توانید علاقه خود را با استفاده از این نرم افزارها بسنجید و سپس وارد نرم‌افزار سازمان سنجش بشوید و انتخاب رشته خود را نهایی کنید.

البته توجه داشته باشید سامانه انتخاب رشته مجازی سنجش همیشه فعال نیست

معمولاً این سامانه در روزهای منتهی به تاریخ انتخاب رشته هر سال، در سایت سنجش فعال می‌شود. پس اگر مراحل را به درستی انجام دادید اما همچنان سامانه را مشاهده نکردید، احتمالاً هنوز سامانه راه اندازی نشده است.

پس از ورود به سامانه، با استفاده از کد پیگیری خود می‌توانید وارد صفحه مورد نظر شوید.

با سه روش جستجوی اطلاعات شما امکان پذیر می‌باشد. در ادامه به روش‌های مختلف می‌پردازیم که به شرح زیر است؛

اولین شیوه وارد کردن شماره شناسنامه، شماره سریال ثبت نام، شماره پرونده در نرم افزار است.

روش دومی که می‌توانید به نرم‌افزار وارد شید استفاده شما از شماره پرونده و کد رهگیری و شماره شناسنامه است.

آخرین روش ورود، با همان اطلاعات روش دوم با جایگزینی شماره داوطلبی به جای کد رهگیری است.

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور

۰۲۱۶۶۸۳۷۳۵۹-۰۲۱۶۶۸۶۸۵۷۱

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5458052

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخاب رشته کنکور تولید نرم افزار تجهیزات تهویه مطبوع ساختمان سازی دانشگاه های علوم پزشکی تبلیغات معرفی کتاب مشهد مد و لباس خرید اینترنتی تردمیل خلافی خودرو گروه صنعتی ایران خودرو آیفون تصویری دستگاه بسته بندی حبوبات گوشی آیفون نرم افزار انتخاب رشته اولویت بندی سازمان سنجش کد رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان از انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب در آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: برای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ بیش از ۸۹ هزار داوطلب انتخاب رشته و نسبت به اعمال اصلاحات جدید در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اقدام کرده اند و این آمار شامل انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیست.

کریمیان در ادامه تصریح کرد: تعداد ۱۵۱ هزار۶۴۳داوطلب در آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشگاه‌ها شرکت کردند که تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفر در آزمون دکتری ۱۴۰۳مجاز به انتخاب رشته شده‌اند ۶۸۷۶۵ نفر مرد و ۵۶۴۰۹ نفر زن هستند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

کریمیان در پایان گفت: نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شهریور ماه اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب + ویدئو | رتبه ۲۵ کنکور در حادثه گازگرفتگی درگذشت
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • «پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود