Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@23:45:38 GMT

مسی و نیمار منتظر «هو» شدن باشند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۹۶۶۱

مسی و نیمار منتظر «هو» شدن باشند

نشریه فرانسوی از احتمال اعتراض هواداران پاری سن ژرمن علیه دو ستاره خود خبر داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پاری سن ژرمن امشب در هفته سی ام رقابت های دسته اول فرانسه میزبان لوریان خواهد بود.

در این زمینه نشریه معتبر «اکیپ» فرانسه در گزارشی به احتمال «هو» شدن لیونل مسی و نیمار جونیور دو ستاره پاریسی ها در ورزشگاه پارک دو پرنس پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه فرانسوی عنوان کرد مسی به دلیل حواشی اخیرش و اخباری که از رسانه های اسپانیا مبنی بر درخواست جدایی اش از پاری سن ژرمن از سوی هواداران پاریسی «هو» خواهد شد.

همچنین نیمار نیز این روزها ساز جدایی زده و این رفتار دو ستاره پاری سن ژرمن هواداران را عصبانی کرده است. مسی و نیمار پیش از این هم از سوی هواداران پاریسی «هو» شده بودند.

البته رسانه فرانسوی اعلام کرد این اعتراضات هواداران پاریس تنها زمان اعلام نام این دو بازیکن در ورزشگاه رخ خواهد داد و در هنگام گرفتن توپ در حین بازی شعاری علیه آنها سر داده نمی شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت لیونل مسی نیمار پاریسن ژرمن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت هواداران پاری پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا

در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال دورتموند در خانه پاری‌سن‌ ژرمن موفق به شکست این تیم شد و اولین فینالیست این فصل لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت.

به گزارش ایسنا، پاری‌سن‌ ژرمن مطابق انتظار، نمایشی سراسر هجومی داشت اما دژ دفاعی مستحکم زنبورها به رهبری هوملس کار را برای شاگردان انریکه سخت کرده بود.

هوملس کهنه‌کار در ادامه روزهای درخشانش، موفق شد در دقایق آغازین نیمه دوم، دروازه دوناروما را باز کند تا عملا کار برای نماینده فرانسه سخت‌تر شود.

اما مشکل انریکه و شاگردانش بیش‌از هر چیز دیگری، تیر دروازه‌ی دورتموند بود. تیر دروازه‌ای که ۴ بار لرزید اما حتی یک‌بار هم توپ به تور ننشست تا شاگردان ترزیچ ۱۸۰ دقیقه مقابل پاری‌سن‌ژرمن کلین‌شیت کنند و بتوانند پس‌از بیش‌از یک‌دهه، دوباره راهی فینال این رقابت‌ها شوند.

فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا قرار است در ورزشگاه ومبلی لندن در انگلستان برگزار شود و باید دید آیا زنبورها می‌توانند شگفتی را تکمیل کنند و کاپیتان رویس را با جام بدرقه کنند یا دوباره مثل آخرین مرتبه در گام نهایی شکست می‌خورند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ واکنش جالب کیلیان ام باپه به پرسش خبرنگار! / عکس
  • امباپه پس از حذف: از هواداران عذرخواهی می‌کنم
  • آتش زدن بنر و پرچم هواداران دورتموند توسط طرفداران پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس پیش از آغاز بازی / فیلم
  • اقدام جنجالی هواداران پاری سن ژرمن؛ آتش زدن بنر بزرگ دورتموند! / عکس
  • امباپه در آخرین فصل پاریسی خود، طعم ناکامی در اروپا را چشید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1
  • «زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها معلوم شد
  • گل متس هوملس به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 0-1 دورتموند)
  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد