Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@12:46:31 GMT

تدریس در تمامی مدارس استان زنجان حضوری شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۹۶۶۴

تدریس در تمامی مدارس استان زنجان حضوری شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به بازگشایی مدارس استان زنجان، گفت: تدریس در تمامی مدارس استان زنجان از امروز حضوری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی اسماعیلی امروز در مراسم بازگشایی مدارس استان زنجان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم و سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ماه رمضان ماه نزول قرآن و بهار قرآن است و بهارِ استفاده از لحظه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امروز خوشحالیم از این که اعلام می‌کنیم مدارس را به‌صورت کاملاً حضوری بازگشایی می‌کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه دو سال این مدارس آن شور و شوقی که دانش‌آموزان در آن خلق می زدند را نداشت، ابراز کرد: حتی در زمانی که کلاس به‌صورت ترکیبی برگزار می‌شد مدارس آن شور و شوق سابق را نداشت.

وی با بیان اینکه امروز با فروکش کردن کرونا شرایطی فراهم شد تا مدارس بازگشایی شود و کلاس‌ها حضوری برگزار شود، تصریح کرد: ما تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم و جان دانش‌آموزان و معلمان برای ما بسیار مهم است.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز در 14 فروردین پروژه مهر دیگری را رقم می‌زنیم، عنوان کرد: امروز تمامی مدارس استان زنجان به چرخه آموزش حضوری برگشته‌اند.

وی با بیان اینکه تمامی دانش‌آموزان از زمان باقی‌مانده برای جبران عقب‌ماندگی‌ها نهایت استفاده را کنند، ادامه داد: ما با تمام توان سعی کرده‌ایم شرایط را فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه زحمات تمامی معلمان در دوران همه‌گیری کرونا قابل تقدیر است، افزود: معلمان در زمان همه‌گیری کرونا از وقت خانواده می‌زند و از امکانات شخصی خود برای تدریس به دانش‌آموزان استفاده می‌کردند.

وی با بیان اینکه ما معلمانی داشتیم که از روی تخت بیمارستان به دانش‌آموزانش تدریس می‌کرد، خاطرنشان کرد: معلمانی در استان زنجان بودند که خود در بستر بیماری بودن اما اجازه نداند تعلیم‌وتربیت تعطیل شود.

اسماعیلی با بیان اینکه اولیا شرکای آموزشی ما در زمان همه‌گیری کرونا بودند، ابراز کرد: باید از مادران دانش‌آموزان به‌صورت ویژه تشکر شود چرا که بیشتر بار آموزش در خانه بر دوش مادران بود.

وی با بیان اینکه از این به بعد در بستر فضای مجازی و پیام‌رسان شاد تدریس نخواهیم داشت، تصریح کرد: اما این پیام‌رسان را در دسترس نگه خواهیم داشت تا در زمان نیاز از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدارس استان زنجان استان زنجان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت:با تصمیم این کارگروه و به علت تداوم آلودگی هوا  فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح فردا سه شنبه ١١ اردیبهشت شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند