Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@20:25:05 GMT

خبر مهم خرید نهال گردو و بادام در سال جدید

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۹۶۷۶

خبر مهم خرید نهال گردو و بادام در سال جدید

انتخاب نهالستان تخصصی و معتبر:

در قدم اول برای خرید نهال گردو و خرید نهال بادام باید نهالستانی معتبر و تخصصی پیدا کنید. بیش از ۹۹ درصد مشتریان نهالستان رویال نهال پس از خرید نهال گردو و بادام رضایت کامل دارند که همین امر باعث گردیده یکی از بهترین نهالستان های کشور نامگذاری گردد.

پس از انتخاب نهالستان با توجه به شرایط اقلیمی منطقه جغرافیایی شهر خود نهال گردو یا بادام متناسب با شرایط خود را انتخاب و خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نهالستان مشاوره رایگان و تخصصی به خریداران در زمینه های مختلف به ویژه در خرید و انتخاب نهال می کند تا بهترین نهال گردو یا بهترین نهال بادام را انتخاب کنید، گفتنی است نهال گردو و نهال بادام در کشور ما از سودآورترین ارقام نهال هستند.

برای خرید نهال گردو و بادام یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم و آن انتخاب نهال گردو ژنوتیپ رویال و نهال بادام رویال است که در ادامه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

انتخاب پرفروش ترین و پرطرفدارترین نهال گردو:

نهال گردو ژنوتیپ رویال بسیار دیرگل است و البته بسیار پربار ، بین ۸ تا ۱۰ تن در هکتار باردهی دارد، باردهی آنها به صورت جانبی و دارای ویژگی های مهم آپومکسی است، مغز گردو رویال بالای ۶۰ درصد و باردهی مجدد آن بعد از سرمای بهاری و مقاوم به سرمای زمستان (اوایل پاییز، جانبی شدن) فاصله کاشت این درخت گردو ۷ در ۷ است و تا ارتفاع ۲۵۰۰ متری از سطح دریا مقاومت و سازگاری دارد و عملکرد نهال گردو ژنوتیپ رویال از سال اول و خود گرده افشان است و همچنین این نهال گردو محصول اختصاصی نهالستان رویال نهال می باشد.

انتخاب پرفروش ترین و پرطرفدارترین نهال بادام:

نهال بادام رویال رقمی بسیار تجاری است و بسیار دیر گل می دهد و در بهار به سرمای شدید مقاوم است، پوست کاغذی و میوه های خوشه ای دارد و همچنین مرغوبیت مغز این بادام بالا بوده و گرده افشان نیز می باشد و همچنین تولید اختصاصی نهالستان رویال نهال است.

ارقام نهال گردو و بادام جهت خرید و کاشت:

شما همچنین میتوانید جهت خرید نهال (گردو پیوندی ، گردو بذری ، گردو ژنوتیپ) از جمله : نهال گردو چندلر ، نهال گردو پدرو ، نهال گردو فرانکت ، نهال گردو فرنور ، نهال گردو لارا ، نهال گردو خوشه ای اسرائیلی ، نهال گردو تویسرکان ، نهال گردو کانادایی و انواع ارقام نهال گردو دیگر ... که هر درخت پس از رسیدن به بلوغ کامل بیش از ۳۰۰ کیلو گردوی سبز می دهد و همچنین جهت خرید نهال بادام پوست کاغذی ، نهال بادام مامایی ، نهال بادام آذر ، نهال بادام سنگی ، نهال بادام اسکندر ، نهال بادام تونو ، نهال بادام حریر ، نهال بادام فرانسیس و انواع ارقام نهال بادام دیگر ... اقدام نمایید که مشاورین نهالستان آماده ارائه مشاوره رایگان به شما خریداران عزیز در زمینه خرید نهال گردو و خرید نهال بادام می باشند.

نتیجه گیری در خصوص خرید نهال گردو و بادام:

پیشنهاد ما به باغداران استفاده از ارقام گردو ژنوتیپ رویال و بادام رویال است که در نهالستان رویال تولید و به فروش می رسد زیرا نهال گردو خارجی دارای معایبی است: ارقام دیرگل و عمده ترین معایب آن دیر خزان بودن آن هاست که باعث آسیب دیدن نهال می شود. و همچنین دچار سرمازدگی و کاهش عملکرد و حتی در برخی مواقع خشک می شوند.

رویال نهال در تمامی مراحل پروژه احداث باغ گردو و بادام، آنالیز خاک، آنالیز میکروبیولوژی، تحقیقات اقلیم، برنامه ریزی و طراحی باغ، سیستم آبرسانی، اجرا و کاشت نهال در کنار شما خواهیم بود.

سخن آخر:

نهالستان رویال نهال آرمین قاسمی در میاندواب با سالها تجربه در فروش نهال گردو و نهال بادام از مرحله خرید تا برداشت شما را همراهی می کند.این نهالستان دارای مجوز جهاد کشاورزی بوده و نهال گردو و بادام این نهالستان دارای گواهی بهداشت و کارت قرنطینه می باشد. دارای برچسب و عاری از بیماری و آفات می باشند و با ضمانت نهال نیز به فروش می رسند.

نحوه خرید و ارسال نهال از نهالستان رویال نهال:

شما مشتریان (باغداران و کشاورزان) عزیز جهت خرید نهال بادام و همچنین نهال گردو میتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید ، در خرید نهال غیر حضوری شما کافیست از طریق واتساپ نهالستان و یا تماس تلفنی به شماره ۰۹۱۴۱۸۳۲۱۰۰ پیام ارسال نمایید تا کارشناسان ما در این خصوص راهنمایی نمایند ، قابل ذکر است نهال های گردو و بادام این مجموعه هر ساله در فصل مرداد تا آذر پیش فروش می شوند و با توجه به شرایط کاشت منطقه شما پس از آماده سازی و بسته بندی نهال مربوطه از طریق پایانه مسافربری برای مشتریان عزیز به سراسر کشور ارسال میگردد ، جهت اطلاعات بیشتر در خصوص نهال های دیگر از جمله: خرید نهال: خرید نهال گردو، خرید نهال بادام، خرید نهال انگور، خرید نهال آلبالو، خرید نهال آلو، خرید نهال انجیر، خرید نهال انار، خرید نهال ازگیل، خرید نهال بری ها، خرید نهال به، خرید نهال پسته، خرید نهال توت، خرید نهال خرمالو، خرید نهال زغال اخته، خرید نهال زردالو، خرید نهال زرشک، خرید نهال زیتون، خرید نهال سنجد، خرید نهال سیب، خرید نهال شلیل، خرید نهال عناب، خرید نهال فندق، خرید نهال گلابی، خرید نهال گوجه، خرید نهال گیلاس، خرید نهال هلو، خرید نهال مرکبات، خرید نهال زینتی و متفرقه ... به وب سایت ما به آدرس nahal110.ir مراجعه نمایید.

کد خبر 1617997

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرید نهال گردو و بادام نهالستان رویال نهال گردو ژنوتیپ رویال خرید نهال بادام انتخاب نهال ارقام نهال جهت خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سید علی موسوی با اشاره به اینکه کشت بادام زمینی در ۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان آغاز شده است افزود: پیش بینی می‌شود بادام کاران گیلانی امسال ۱۱ هزار تن پیله خشک به ارزش اقتصادی ۱۲ میلیارد تومان برداشت کنند. 
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه شهرستان آستانه اشرفیه با ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار قطب تولید این محصول در گیلان است اضافه کرد: در شهرستان‌های تالش، رشت، رودبار و بندر انزلی نیز بادام زمینی کشت می‌شود. 
سید علی موسوی با بیان اینکه بادام زمینی هر ساله در اردیبهشت ماه کشت و برداشت آن از اوایل شهریور ماه آغاز می‌شود، گفت:بادام زمینی گیلان با داشتن دوره رشد ۱۱۰ تا ۱۲۰ روز از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و به دلیل طعم مطلوب، مورد پسند و استقبال مصرف کنندگان است. 
وی با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار خانوار گیلانی در زمینه تولید و بهره برداری بادام زمینی فعالیت دارند افزود: همچنین ۸ کارخانه و ۲۰۰ کارگاه سنتی در زمینه فرآوری این محصول در استان فعال هستند. 
محصول بادام زمینی به دلیل داشتن چربی‌های غیر اشباع و پروتئین بالا، کاهش دهنده خطر بیماری‌های قلبی، سرطان و آلزایمر است و علاوه بر مصرف خوراکی و آجیلی در تهیه روغن بادام زمینی، کره بادام زمینی، علوفه و مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • سه منبع گیاهی و فوق‌العاده امگا۳
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی