Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@12:00:10 GMT

اعتراض رسمی پرسپولیس به نبود تماشاگران در دیدار با هوادار

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۹۷۹۷

اعتراض رسمی پرسپولیس به نبود تماشاگران در دیدار با هوادار

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و هوادار از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، امروز به ریاست امیر حسین روشنک در محل سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

در این نشست تاکید شد با توجه به مصوبات شورای تأمین استان برای این مسابقه، حضور تماشاگران در ورزشگاه میسر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع مورد اعتراض پرسپولیس و افشین پیروانی هم قرار گرفت.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا که منجر به بازگشت فعالیت‌ها به شرایط عادی شده است و حتی مدارس و مهد کودک‌ها نیز فعالیت خود را از سرگرفته‌اند، چگونه است که پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم کشور همچنان از حضور تماشاگران محروم است.

وی در ادامه صحبت‌هایش عنوان داشت: فقط بحث پرسپولیس در میان نیست و همه تیم‌های لیگ و دوستداران فوتبال در تمام شهرستان‌ها باید با توجه به این شرایط جدید بتوانند از این فرصت استفاده کنند. فقط دغدغه پرسپولیس را هم نداریم. بحث اصلی بر سر این است که چرا وحدت رویه نیست؟ چرا مدیریت درستی وجود ندارد و موضوع با جدیت پیگیری نمی‌شود؟

پیروانی همچنین به عدم حضور ناظر داوری در جلسه اعتراض کرد و گفت: در جلسات هماهنگی تهران، ناظران داوری شرکت نمی‌کنند و این در حالی است که در تمام این جلسات بر نظم و اجرای قانون تاکید می‌شود. اگر مسائلی وجود داشته باشد که به موضوع داوری مربوط شود، چگونه باید مطرح کنیم؟

در این نشست همچنین معین شد؛ پرسپولیس و تیم هوادار به ترتیب یکدست سرخ‌پوش و آبی‌پوش باشند و دروازه‌بان‌ها نیز به ترتیب لباس سبز و مشکی به تن خواهند کرد.

کد خبر 5458228

منبع: مهر

کلیدواژه: افشین پیروانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال هوادار تهران هواداران پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران فوتبال جام جهانی 2022 قطر لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشتی آزاد تیم ملی فوتبال لبنان دراگان اسکوچیچ کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان

عباس تیموری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد اینکه گفته می شود در بازی پرسپولیس و سپاهان آمبولانس اوژانس تهران حضور نداشته و خواستار پول شده تا یک دستگاه آمبولانس به ورزشگاه اعزام کند، عنوان کرد: طبق آیین نامه برگزاری مسابقات که مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ را دارد و به همه هیئت های فوتبال و باشگاه ها هم ابلاغ شده هر تیم میزبانی باید دو دستگاه آمبولانس خصوصی در ورزشگاه داشته باشد. این آمبولانس ها هم وظیفه دارند به اعضای دو تیم و عوامل اجرایی مسابقات خدمات رسانی کنند.

وی افزود: در کنار این دو آمبولانس که باشگاه میزبان باید پول آنها را بدهد، اورژانس 115 هم طبق مصوبه شواری تامین استان و ارگان بالا دستی باید در ورزشگاه حضور داشته باشند تا اگر برای تماشاگران اتفاقی رخ داد خدمات رسانی کنند. همه این آمبولانس ها هم باید از یک ساعت قبل از بازی تا یک ساعت بعد از بازی در ورزشگاه باشند تا در صورت بروز حادثه ای برای خدمت رسانی آماده باشند.

تیموری ادامه داد: آمبولنس اورژانس 115 هم برای بازی پرسپولیس و سپاهان در جلسه قبل از بازی حضور داشت و هم در روز بازی در استادیوم بود. ضمن اینکه آنها طبق وظایف اجتماعی که دارند برای حضور در ورزشگاه پول نمی گیرند و مسئولیت حمل مصدومان را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان