Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر زهرا هاشم پور در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در حالی که قبل از تعطیلات نوروز، استقبال مردم از ادامه واکسیناسیون کرونا در حد مطلوب و قابل قبول بوده،از روز ۲۸ اسفند ماه سال قبل تا پایان روز گذشته روزانه بطور میانگین کمتر از ۱۰ نفر اقدام به مراجعه به مراکز تزریق واکسن کرونا در این شهرستان کرده‌اند که این میزان از ابتدای تزریق واکسن کرونا بی سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال گفت: تزریق دو دز واکسن کرونا برای حضور دانش آموزان در سر کلاس‌های درس کافی بوده و تاکنون دستورالعملی مبنی بر لزوم تزریق ۳ دز واکسن کرونا برای حضور دانش اموزان در کلاس‌های درس از ستاد ملی مقابله با کرونا کشور دریافت نشده است .

دکتر هاشم پور اظهار کرد: از اغاز اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا در خلخال، در مجموع ۱۶۵ هزار و ۱۷۷ دز واکسن کرونا در این شهرستان به مردم تزریق شده که شامل ۹۲/۴ درصد دز اول ،۷۸/۹ درصد دز دوم و ۴۶/۷ درصد دز سوم است.

وی گفت: هم چنین از آغاز شروع بکار تزریق واکسن کرونا به کودکان ۵ الی ۹ ساله خلخال تاکنون ۱۵/۷ درصد از کودکان این گروه سنی موفق به دریافت دز اول واکسن کرونا شده و۳/۲۵ درصد نیز دزهای اول و دوم را تزریق کرده اند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال گفت: در همین مدت ۳۵/۱ درصد از کودکان ۹ تا ۱۲ ساله نوبت اول واکسن کرونا و همچنین ۱۵/۱۱ درصد از این گروه سنی نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند .

هاشم پور  ادامه داد: از آغاز تزریق وتاکسن کرونا به گروه سنی ۱۵ الی ۱۸ سال جامعه ،۱۰.۲ درصد از کودکان این گروه سنی موفق به دریافت دز اول واکسن کرونا شده وهمچنین ۸۸/۷ درصد نیز دز دوم اکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه در طول ۱۳ روز آز اغاز سال جدید سه نفر در خلخال به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، گفت: امار بستری‌های کرونا در دو روز گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته و هم اکنون تنها ۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان امام خمینی این شهر بستری هستند .

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال با توصیه به مردم برای جدی گرفتن هشدارهای بهداشتی گفـت: کرونا تمام نشده و همچنان در کمین افراد مختلف جامعه است و تنها زمانی از ابتلا به کرونا در امان هستیم که پروتکل‌های بهداشتی هم چون استفاده از ماسک را در زندگی روزانه رعایت کنیم .

برچسب‌ها ویروس کرونا خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلخال استان اردبیل ویروس کرونا خلخال استان اردبیل واکسن کرونا گروه سنی دز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور برگزاری کلاس‌های درس در مدارس استان بوشهر اقدامات لازم صورت گرفته و زمان پایان کلاس‌ها و امتحانات هر مقطع مشخص شده است.

وی از ادامه آموزش در همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد و اضافه کرد: در پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی دانش‌آموزان تا نوزدهم اردیبهشت در مدارس خواهند بود و دانش‌آموزان پایه ششم به خاطر امتحان هماهنگ کشوری تا ۸ خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: برای اینکه دانش‌آموزان آمادگی لازم را داشته باشند ۲ روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد بیان کرد: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم نیز تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

موحدی با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا ۳۰ خرداد افزود: امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و برنامه امتحانی ابلاغ شده است.

کد خبر 6090491

دیگر خبرها

  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه