Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر از تشکیل شدن پرونده ویژه مسابقه فوتبال ایران و لبنان در کمیسیون اصل نود خبر داد.

 

به گزارش فارس، بازی ایران و لبنان که از سری مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر بود با پیشنهاد فدراسیون فوتبال در شهر مشهد و در ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از بازی مقرر شد حدود 10 درصد از تماشاگران در ورزشگاه حضور یابند اما در روز مسابقه بانوانی که بلیت خریداری کرده بودند نتواستند در ورزشگاه حضور پیدا کنند که برخی علت ممانعت حضور بانوان در ورزشگاه را بلیت های جعلی اعلام کردند.

از این رو رئیس جمهور ماموریت ویژه ای به وزارت کشور و ورزش داد تا پیگیر موضوع شوند و خاطیان امر را مشخص کرده و گزارش آن را ارئه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرونده ویژه کمیسیون اصل بازی ایران و لبنان فوتبال ورود بانوان به ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی هیأت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های اتحاد ستارگان و آرمان آفرینان از لیگ دو فوتبال تهران و ضرب و شتم داور مسابقه و عوامل برگزاری، کمیته انضباطی هیأت فوتبال استان تهران به دستور میرشاد ماجدی به طور ویژه تشکیل جلسه داد و درنهایت این نشست منجر به صدور حکم موقت علیه خاطیان این مسابقه شد. قرار است بعد از بررسی‌های دقیق آرای قطعی انضباطی متخلفان اعلام شود.

متن دستور موقت هیأت فوتبال استان تهران به شرح ذیل می‌باشد:

در مسابقه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ بین تیم‌های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده سنی دسته دوم جوانان با عنایت به گزارش مقامات رسمی مسابقه بازی، فیلم و عکس‌های وقایع بازی و سایر ادله و اطلاعات موجود، با توجه به اینکه نامبردگان در ذیل این دستور قضائی از جمله متهمین ارتکاب اقدامات خشونت بار غیر ورزشی و مغایر مبانی اخلاقی موضوع تخلفات انضباطی هستند، بدین وسیله در راستای حفظ انضباط و رعایت سلامت ورزشی، مقابله با رفتارهای هنجارشکنانه و موهن در جریان برگزاری مسابقات، صیانت از حقوق و جایگاه مقامات رسمی برگزاری مسابقات از جمله تیم داوری و جلوگیری از پیامدهای ناگوار و جبران ناپذیر، مستند به ماده ۱۰۰ آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، دستور موقت احتیاطی مبنی بر توقف فوری و ممانعت از هر گونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین عدم اجازه ورود نامبردگان به ورزشگاه‌ها عجالتاً نسبت به افراد یاد شده تا رسیدگی به اتهامات ایشان و صدور رأی تا اطلاع ثانوی صادر می‌گردد: ۱. آقای میثم سهیل پور (سرمربی تیم اتحاد ستارگان) ۲. آقای میلاد منصوری (سرپرست تیم اتحاد ستارگان) ۳. آقای محمدحسین امیری (بازیکن شماره ۶۶ تیم اتحاد ستارگان) ۴. آقای امیرحسین وحیدی (بازیکن شماره ۲ تیم اتحاد ستارگان) ۵. آقای حسن عبدل علیزاده (سرمربی تیم امید اتحاد ستارگان)

مضافاً به موجب این دستور موقت تیم اتحاد ستارگان مکلف به برگزاری مسابقات آتی خود بدون حضور تماشاگران خواهد بود.

بدیهی است با تکمیل اطلاعات و انجام تحقیقات مقدماتی، بر اساس بررسی‌های به عمل آمده در چهارچوب صلاحیت کمیته انضباطی و اخلاق نسبت به سایر خاطیان نیز تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد و علاوه بر فرآیند رسیدگی به تخلفات انضباطی ارتکابی در خلال این مسابقه و همچنین در حاشیه این بازی، امکان پیگیری، رسیدگی و تعقیب متهمین از طریق مراجع قضائی عمومی و رسمی کشور به قوت خود باقی است.

شایان ذکر می‌باشد در صورت صدور حکم محکومیت، میزان محرومیت ناشی از اجرای دستور موقت در هنگام اجرای رأی محاسبه و از آن کسر خواهد شد. رأی صادره بلافاصله قابل اجرا و در عین حال ظرف دو روز قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف می‌باشد.

کد خبر 6089890

دیگر خبرها

  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه