Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@04:14:02 GMT

قهوه فوری

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۰۰۸۶

 خبرگزاری آریا- قهوه فوری یا همان قهوه آماده ای که به صورت پودر  در بازار موجود است. این محصول یک نوشیدنی گرم و تلخ و در عین حال بسیار خوشمزه و محبوب در بین مردم‌، که با دانه های قهوه فرآوری شده می باشد.

برای تولید قهوه های آماده یا فوری دانه های آن را به صورت تجاری که به وسیله یکی از روش های خشک کردن های انجمادی و یا پاششی تهیه و تولید می کنند سپس می توان با برگردان رطوبت  کافی برای قهوه آن را آماده مصرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله بعدی برای تهیه قهوه دانه های قهوه را به صورت مایع غلیظ تولید می کنند که در آخر نوشیدنی قهوه به دست می آید. خرید قهوه برشته شده بسته بندی یکی دیگر از محصولاتی است که شما می توانید از الی کافه تهیه نمایید.

همچنین از مزایای این قهوه های  فوری را می توان با سرعت بالایی آماده کرد و لذا از خوبی های دیگر آن حجم کم و وزن کالری پایین و همچنین عمر طولانی آن اشاره کرد.

نکته ای که لازم به ذکر است در مورد قهوه های فوری اگر در محل مناسب و خشک و خنک نگهداری نکنید ممکن است قهوه شما فاسد شود.

تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد انواع قهوه های فوری اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

انواع قهوه فوری

قهوه فوری برند های بسیار متفاوتی دارد که محبوبیت اکثر آنها در عطر و بو و طعم فوق العاده ای است که دارند. خرید قهوه برشته شده فله نیز از دیگر مواردی است که شما می توانید از الی کافه تهیه نمایید.

بسیاری از فرهنگ های مختلف از جمله  برای مردم ایران دلچسب و دوست داشتنی است.

زیرا قهوه یک فرایند فرهنگی شناخته شده و یکی از نوشیدنی های پا بر جا برای دور همی های دوستانه و کاری هستند. قهوه

از جمله انواع قهوه های فوری عبارتند از؛

1.قهوه G7

این قهوه یک نوشیدنی چند در یک یا همان ( کافی میکس) ساخته شده که شامل، قهوه، شیرین کننده های مجاز و غیر لبنی که همه در یک بسته بندی آسان برای مصرف تولید می شوند.

همچنین این نوع قهوه در بخش جنوب شرقی آسیا بسیار طرفدار  دارد.

زیرا علاوه بر طعم فوق العاده ای که دارد بسته بندی که قهوه G7 دارد حمل آن را بسیار راحت   کرده و در عین حال شما در هر حالی می توانید یک فنجان قهوه فوق العاده خوشمزه را تهیه کنید.

یکی از مزیت های عالی این نوع قهوه مناسب برای کمپ زدن است زیرا فقط شما نیاز به آب جوش دارید که قهوه را به آن اضافه کنید.

2.قهوه douwe egberts pure indulgence یا دووه اگبرتس

دووه اگبرتس که در سال 1753 توسط یک شرکت هلندی با بهترین ترکیب دانه های قهوه تولید می شوند.

همچنین برای ساخت این مدل قهوه دانه های درشت و با کیفیت را به صورت برشته شده در می آورند که غلیظ ترین آن pure indulgence که به عنوان تیره ترین قهوه این برند شناخته شده است. خرید نسکافه گلد را از الی کافه بخواهید

زیرا رایحه بهتر و همچنین طعم بهتر و عمیق تری به نسبت مدل pure gold دارد.

3.قهوه douwe egberts pour gold

قهوه دووه اگبرتس مدل طلایی با روست معمولی به نسبت قهوه هلندی با طعمی دلچسب  تولید می شود.

شرکت تولید کننده این قهوه از ترکیب های روست شده دانه های قهوه برای ساخت برند دووه اگبرتس طلایی استفاده می کنند.

برخی از طرفداران قهوه های قدیمی این برند را به خاطر طعم خالص و ملایمی که بسیار نزدیک به مدل های قدیمی  می باشد.

همچنین این مدل قهوه های فوری برای افرادی مناسب است که معده حساسی دارند، تجویز شده زیرا اسیدیته قوی در این مدل قهوه ها وجود ندارد.

هات چاکلت چگونه تهیه می شود.

هات چاکلت یا همان شکلات داغ  یکی دیگر از انواع نوشیدنی های محبوب و پر طرفدار در روزهای سرد پاییز و زمستان است.

 علاوه بر گرمایی که هنگام نوشیدن آن به روح و جان ما در سرما می دهد، طعم فوق العاده لذت بخش و به یاد ماندنی را برای ما در دوره همی ها دوستانه یا قرار های عاشقانه به یادگار خواهد گذاشت.

همچنین راه های مختلفی برای درست کردن هات چاکلت در خانه وجود دارد برای افرادی که می خواهند در کنار کانون گرم خانواده نوشیدنی محبوب و دوست داشتنی یشان را میل کنند.

برای تهیه شکلات داغ در خانه می توانید از پودر کاکائو و یا شکلات های تخته ای درست کنید.

نکته مهمی که لازم به ذکر است در انتخاب پودر کاکائو یا شکلات خود دقت کنید زیرا در طعم نهایی هات چاکلت شما بسیار تاثیر گذار است.

مواد لازم برای شکلات داغ با پودر کاکائو

1. پودر کاکائو 4 قاشق

2. شکر  1 قاشق غذا خوری

3. آب گرم 150 میلی لیتر

4. شیر گاو یا شیر پاستوریزه 100 میلی لیتر

در ابتدا پودر کاکائو و شکر و آب را در قهوه جوش بریزید و تا زمانی که به نقطه جوش نرسیده مدام هم بزنید.

سپس بعد از به جوش آمدن مواد ترکیب شده، شیر را به آن اضافه کنید و مجدد اجازه دهید بجوشد و مواد با هم کاملا یک دست شود.

شکلات داغ شما آماده است و می توانید برای تزئین از پودر کاکائو یا شکلات رنده شده استفاده کرده و نوش جان کنید.

چای ماسالا چیست

این سوال برای خیلی پیش بیاید چای ماسالا چیست؟ چای مسالا اولین بار در کشور هند ساخته شده که حدود 5000 هزار سال پیش تولید شده است.

چای ماسالا از مواد گوناگونی تهیه شده که در نگاه اول نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

مواد تشکیل دهنده برای ساخت چای مسالا، رازیانه، جوز هندی، میخک، چوب دارچین، شیر، عسل، زنجبیل، هل، فلفل سیاه، بادیان ستاره ای و آب ولرم تهیه می شود.

معجونی فوق العاده خوشمزه چ سرشار و از خاصیت است که هر کسی یک بار طعم این چای را بچشد از طرفداران آن نیز خواهد شد.

لذا هر کدام از این مواد به کار رفته در چای مسالا یک یا چند خواص گوناگون دارند که برای بدن، پوست، مو، لاغری و .... مناسب است.

به طور مثال رازیانه موجود در این چای بسیار مفید برای جوان کنندگی پوست، ضد بلغم و صفرا، ملین عالی، رفع و کمک به بهبود بیماری آسم، ضد سرفه و نفخ از خواص بیشمار رازیانه هستند.

زنجبیل، این ماده جادویی طبع گرمی دارد که هنگام مصرف نتایج فوق العاده ای را در بدن به وجود خواهد آورد.

مانند، درمان بیماری های گوارشی، رفع مشکلات ریه، بر طرف کردن حالت تهوع در خانم های باردار، کمک به کاهش قند خون و کاهش چشم گیر وزن در افراد چاق است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قهوه فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادت‌های روزمره‌ای که نمی‌دانستید دلیل ترش کردن معده هستند

رفلاکس اسید معده که به عنوان ترش کردن معده هم شناخته می‌شود با علائمی همچون احساس سوزش در قفسه سینه و دشواری در بلع همراه است. دلایل اصلی این مشکل با سبک زندگی ما مرتبط است.

به گزارش روزیاتو، عادت‌های غذایی نامناسب یا الگو‌های خواب بد و دیگر عادت‌های روزمره می‌توانند مشکل ترش کردن معده را تشدید کنند. در ادامه با این عادت‌ها آشنا خواهیم شد.

۱- ورزش نامناسبی می‌کنید

هیچ شکی نیست که داشتن فعالیت بدنی یکی از بهترین کار‌هایی است که می‌توان برای حفظ سلامتی انجام داد. اما نوع این فعالیت فیزیکی می‌تواند باعث بهتر یا بدتر شدن حال شما شود. اگر با مشکل ترش کردن معده دست و پنجه نرم می‌کنید، ورزش‌های «های ایمپکت» (High impact) مانند دوچرخه سواری، ژیمناستیک یا وزنه برداری می‌توانند علائم سوزش معده و نفخ را تشدید کنند. اما این بدان معنی نیست که باید ورزش را کنار بگذارید، کافی است به سراغ ورزش‌های ملایم تری مانند پیاده روی، یوگا، شنا یا دوچرخه ثابت بروید.

۲- لباس تنگ می‌پوشید

گرچه لباس‌های تنگ می‌توانند ظاهر جذابی به ما دهند، اما استفاده‌ی زیاد از آن‌ها برای سلامتی مضر است. لباس‌های تنگ علاوه بر اینکه گردش خون را مختل می‌کنند، می‌توانند مشکل ترش کردن معده را هم تشدید کنند. هر لباسی که به شکم فشار آورد، مانند شلوار‌های تنگ و کمربند، علائم سوزش معده را افزایش می‌دهد.

۳- حالت خوابیدن تان نامناسب است

گرچه خوابیدن روی یک بالش کم ارتفاع می‌تواند برای گردن و ستون فقرات مفید باشد، اما اگر با مشکل ترش کردن معده درگیر باشید، به طور حتم کمکی به شما نخواهد کرد. به همین دلیل کارشناسان توصیه می‌کنند سر در زمان خواب در ارتفاعی حداکثر ۲۰ سانتیمتری قرار گیرد تا جریان حرکت اسید معده به سمت پایین باشد. می‌توانید با استفاده از چند بالش یا با قرار دادن یک پتو در زیر بالش خود، سرتان را بالاتر ببرید.

علاوه بر این، اگر مستعد ترش کردن معده باشید برخی حالت‌های خواب می‌توانند مشکل شما را تشدید کنند. اگر عادت دارید به پهلوی راست بخوابید، ممکن است همین امر دلیل سوزش معده تان باشد. خوابیدن به پهلوی راست باعث شل شدن ماهیچه‌هایی می‌شود که معده و مری را به یکدیگر متصل می‌کنند و کارشان مقابله با رفلاکس اسید معده است؛ بنابراین سعی کنید به پهلوی چپ بخوابید، چون تحقیقات نشان داده این حالت سوزش معده را کاهش می‌دهد.

۴- بعد از غذا دراز می‌کشید

اگر بعد از خوردن غذا دل تان می‌خواهد دراز بکشید، در صورتی که به مشکل ترش کردن معده دچار هستید، بهتر است این عادت را ترک کنید. وقتی دراز می‌کشید، همه‌ی غذایی که خورده اید پشت دریچه‌ی مابین مری و معده جمع می‌شود. بهتر است بعد از غذا صاف بنشینید و زودتر از ۲ تا ۳ ساعت دراز نکشید.

۵- تند غذا می‌خورید

تند غذا خوردن می‌تواند باعث ترش کردن معده شود. کسانی که سریع غذا می‌خورند احتمال بروز این مشکل در آن‌ها بیشتر است و بهتر است به خود فرصت کافی برای خوب جویدن و بلع غذایتان را بدهید.

۶- زیاد قهوه می‌نوشید

گرچه قهوه فواید زیادی برای سلامتی دارد و بسیاری نمی‌توانند روز خود را بدون این نوشیدنی شب کنند، اما اگر با مشکل ترش کردن معده درگیر هستید، بهتر است مصرف قهوه را محدود کنید. قهوه می‌تواند علائم سوزش معده را تشدید کند و اگر متوجه شده اید که بعد از نوشیدن قهوه حال بدی پیدا می‌کنید، کاهش تدریجی آن می‌تواند اقدام مناسبی باشد.

علاوه بر قهوه، نوشیدنی‌های گازدار و همینطور نوشیدنی‌های بسیار شیرین هم می‌توانند زمینه ساز ترش کردن معده شوند. به جای آن ها، با مصرف آب، سوپ و چای، بدن خود را آبرسانی کنید.

دیگر خبرها

  • عادت های روزمره ای که نمی دانستید دلیل ترش کردن معده هستند
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • عادت‌های روزمره‌ای که نمی‌دانستید دلیل ترش کردن معده هستند
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است
  • فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند
  • (ویدئو) فوت‌وفن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود