Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تکمیل بزرگراه پارس‌آباد - مشکین‌شهر نیازمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است.

محبوب حیدری ۱۴ فروردین با اعلام این خبر افزود: برای تکمیل بزرگراه پارس‌آباد - سربند - مشکین‌شهر به طول ۶۰ کیلومتر یک هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.

وی ادامه داد: جاده پارس‌آباد - سربند یکی از پرترددترین جاده‌های استان است که بهسازی آن باهدف کاهش تصادفات در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۱ کیلومتر عملیات آسفالت این مسیر به اتمام رسیده و تکمیل خط‌کشی، نصب علائم و گاردریل این مسیر در دستور کار راه و شهرسازی استان است و تلاش می‌کنیم اعتبار موردنیاز را تأمین کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی بزرگراه اردبیل - مشکین‌شهر از سال‌های گذشته سرعت گرفته و ۱۳ کیلومتر از این پروژه تا ۱۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این پروژه شاهد ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای در این مسیر خواهیم بود.

حیدری گفت: پیش‌بینی می‌شود تا اواخر فروردین‌ماه ۵۰ کیلومتر و تا آخر فصل کاری هم ۵۰ کیلومتر دیگر به طول بزرگراه‌های استان اضافه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه برای اجرای ۵۰ کیلومتر بزرگراه ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود، افزود: قرار است با تأمین اعتبار لازم هرسال ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر و تا پنج سال آینده ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان اجرا شود که در صورت تحقق این هدف، علاوه بر ارتقای ایمنی جاده‌ها فراهم شده، تصادفات جاده‌ای به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد.

حیدری خاطرنشان کرد: از ۶۸۰ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان برای طرح‌های عمرانی، زیربنایی و زیرساختی استان اردبیل، ۲۷۰ میلیارد تومان از این منابع صرف توسعه بزرگراه‌های استان می‌شود.

وی با بیان اینکه اردبیل به ۷۵۰ کیلومتر بزرگراه نیاز دارد، افزود: ۲۰۰ کیلومتر از توسعه بزرگراه‌ها در استان اردبیل به سرانجام رسیده و ۳۰۰ کیلومتر نیز در مرحله اجراست.

لازم به ذکر است از مجموع ۶ هزار و ۳۷۴ کیلومتر راه ارتباطی استان اردبیل ۲۰۸ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بزرگراه جاده پارس آباد مغان راه و شهرسازی استان کیلومتر بزرگراه میلیارد تومان استان اردبیل کیلومتر راه ۵۰ کیلومتر پارس آباد مشکین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان  از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان شهرستان نهبندان خبرداد.
عباس سارانی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این طرح پیشرفت ۵۴ درصدی داشته و تاکنون ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی، با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی استان شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه، افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۴هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز