Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@14:12:16 GMT

بسیاری از ابعاد شخصیتی مرحوم ری شهری ناشناخته است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۰۳۹۰

بسیاری از ابعاد شخصیتی مرحوم ری شهری ناشناخته است

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به سوابق کاری و مسوولیتی آیت‌الله ری شهری،گفت: بسیاری از ابعاد شخصیتی مرحوم ری شهری ناشناخته مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی عصر امروز در آئین معارفه تولیت آستان مقدس مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، اظهار کرد: آیت‌الله ری شهری پس از پیروزی انقلاب در مسئولیت‌های مختلف به نحو احسن وظایف خود را انجام می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دوره طولانی رفاقت خود با آیت‌الله ری شهری و آشنایی از سال ۱۳۴۰ در مدرسه حوزه علمیه قم، گفت: مرحوم ری شهری مقید به رعایت مسائل شرعی بود.   رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به گوشه‌هایی از سابقه فعالیت کاری و مسوولیتی آیت‌الله ری شهری، عنوان کرد: محاکمه عاملان کودتای نوژه از خدمات وی در زمان تصدی دادگاه انقلاب ارتش بود.   حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: آن مرحوم در کنار اجرای مسوولیت‌های کاری خود، نسبت به انجام فعالیت‌های فرهنگی اقدام کرده و در انجام تکالیف و وظایف خود کوچکترین کوتاهی نداشت.   وی با اشاره به آثار و تالیفات ارزشمند آیت‌الله ری شهری که ثمره سال‌ها تلاش و فعالیت او هستند، تاکید کرد: آثار مرحوم ری شهری از کتب مورد نیاز برای اهل علم است.   رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر ارادت مرحوم ری شهری به حضرت فاطمه (س) و حضرت مهدی(عج)، تصریح کرد: در دایره المعارف‌های مرحوم ری شهری می‌‎توان مطالبی درباره حضرت علی (ع)، امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) یافت.   حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با تاکید بر اینکه بسیاری از ابعاد شخصیتی مرحوم ری شهری ناشناخته مانده است، افزود: در آینده معلوم خواهد شد که آن مرحوم چه خدمتی در معرفی تشیع به جهان اسلام کرده است.   گلپایگانی همچنین با اشاره به خدمات حجت‌الاسلام قاضی عسکر، ادامه داد: وی در جایگاه‌های متعدد امتحان خود را بسیار خوب پس داده است.   وی سپس با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: دقایق و ساعات این ماه پر خیر و برکت فرصت مغتنمی برای جبران اشتباهات و گناهان است.   انتهای پیام/*

منبع: دانا

کلیدواژه: آیت الله ری شهری مرحوم ری شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع مرحوم «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، با حضور اعضای بیت امام خمینی، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در قم برگزار شد.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسس حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح روز پنجسنبه پس از طی دوره ای بیماری در گذشت. در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900226

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری