Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به تشریح ویژه برنامه‌های برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان در سطح استان پرداخت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، حجت‌الاسلام برومند رازیانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: قریب به سه سال است که شیوع بیماری کرونا بسیاری از مناسک دینی ما را تحت‌الشعاع خود قرار داده و بسیاری از فرصت‌های اجتماعی را دست خوش تغییرات قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ثبات شرایط کرونایی بعد از حدود دوسال فرصتی ایجاد شده تا برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان را دنبال کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: رونق دوباره مجالس دینی نیازمند همتی بزرگ است لذا دعوت مردم پای سفره ماه مبارک رمضان از اهم وظایف و زحمات اصحاب رسانه استان محسوب می‌شود.

وی گفت: همه مساجد استان در راستای استقبال از ماه مبارک رمضان غباررویی شده تا بتوانیم از برکات این ماه با برگزاری مراسم‌های ویژه بهره‌مند شویم.

رازیانی ضرورت اجرای جهاد تبیین در تمام برنامه‌های فرهنگی و دینی ماه مبارک رمضان استان کردستان را ضروری دانست و عنوان کرد: بهترین فرصت برای تفسیر برنامه جهاد تبیین همین ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: وقتی کردستان را استان فرهنگی می‌خوانیم پس اهم مشکلات و راه حل‌های حل آن نیز مربوط به فعالیت‌های فرهنگی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه برگزاری جلسات خانگی قرآن کریم از برنامه‌های اصلی این ایام است، خاطرنشان کرد برگزاری 30محفل انس با قرآن کریم در تمامی شهرستان‌های استان، تلاوت قرآن کریم در مساجد جامع شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به عدم تمرکز برنامه‌های قرآنی در مرکز کردستان افزود: برگزاری مسابقات رادیویی قرآنی را روزانه و سفره‌های ساده افطاری و پخش غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند را در محلات محروم در طول ماه مبارک رمضان برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان با ذکر اینکه سه همایش طلایه‌داران تبلیغ ویژه مبلغان اهل تسنن و تشیع در ماه مبارک رمضان را برگزار خواهیم کرد، افزود: همچنین در این ایام از بیش از 800 نفر دانش‌آموز پسر و دختر روزه اولی در تمامی شهرستان‌های کردستان تجلیل خواهد شد.

به گفته وی، از نیمه ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه مبارک 10نشست وحدت و مقاومت با حضور روحانیون اهل تشیع و تسنن در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

طرح ضیافت الهی در بقعه‌های متبرکه استان کردستان اجرا می‌شودعضو مجلس خبرگان رهبری: ماه رمضان فرصت مغتنمی برای تقویت وحدت شیعه و سنی است

رازیانی با بیان اینکه مراسم شب‌های قدر نیز در تمام مساجد شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: بنا نیست در استان تصدی‌گری امور دینی را داشته باشیم چراکه هدف ما تسهیل‌گری در این مهم است.

انتهای پیام/487/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی استان شهرستان های استان ماه مبارک رمضان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • تشریح جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک