Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید هریوندی» مدیر بورس منطقه‌ای خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: طی اسفندماه سال گذشته یک‌ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۷۹۱ سهم به ارزش ۸۸ میلیارد ریال در تالار بورس استان مورد داد و ستد قرار گرفت و این میزان در مقایسه با بهمن‌ماه سال گذشته ۴۴ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه مجموع معاملات تالار بورس استان در سال ۱۴۰۰ به عدد یک‌ هزار و ۳۸۳ میلیارد ریال رسید( آمار معاملات مربوط به معاملات سیستمی بوده و شامل معاملات آنلاین نمی‌باشد)، یادآور شد: از مجموع معاملات ۳۰ درصد آن مربوط خرید سهام و ۷۰ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان‌جنوبی افزود: طی سال ۱۴۰۰ میزان ۲ هزار و ۹۱۰ نفرساعت کلاس آموزشی به صورت مجازی و رایگان در تالار بورس استان برگزار شده است.

هریوندی با اشاره به اینکه شاخص کل در سال ۱۴۰۰ رشدی معادل ۵۹ هزار و ۵۴۳ واحدی داشته است، گفت: آمار نشان می‌دهد که تا پایان بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموعاً ۱۰ هزار ۲۳۹ نفر در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۳۲ کارگزاری اعم از تالار اختصاصی، شعبه، دفتر پذیرش و نمایندگی در استان در حال فعالیت هستند.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان‌جنوبی بیان داشت: توصیه می‌شود سرمایه‌گذاران قبل از ورود به بازار سرمایه شناخت کافی نسبت به بورس، قوانین و مقررات آن و ابزارهای متنوع قابل معامله در آن(با سطوح متفاوت ریسک) کسب کنند.

هریوندی یادآور شد: در بازار سرمایه ابزارهای متنوعی با سطوح متفاوت ریسک(ریسک بالا تا بدون ریسک) وجود دارد و افراد با توجه به میزان آشنایی با بازار و سطح ریسک مورد قبولشان می‌توانند از این ابزارها خریداری کنند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی معاملات سهم خراسان جنوبی تالار بورس سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بررسی‌های نبض بورس نشان داد که روز گذشته معاملاتی (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) یکی از سنگین‌ترین خرید‌ها توسط سهامداران حقیقی در نماد کپشیر اتفاق افتاده است. جایی که یک سهامدار عمده حقیقی ۱۰ میلیون سهام به قیمت تقریبی ۱۰.۳ میلیارد تومان خریداری کرده است! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J07

دیگر خبرها

  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز