Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت در توییتی نوشت: «این یک سه ماهه *به‌طور استثنایی* سخت به دلیل وقفه‌های زنجیره تامین و سیاست کووید صفر چین بود. کار برجسته تیم تسلا و تامین‌کنندگان کلیدی ما را نجات داد.»

تسلا ۳۱ هزار و ۴۸ دستگاه خودرو را در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ تحویل داد که نسبت به سه ماهه قبل رشد اندکی داشته و نسبت به سال قبل ۶۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس داده‌های کارشناسی‌شده، وال‌استریت انتظار تحویل ۳۰۸ هزار و ۸۳۶ دستگاه داشت.

تسلا از ژانویه تا مارس ۳۰۵ هزار و ۴۰۷ دستگاه خودرو تولید کرد که نسبت به سه ماهه قبل که ۳۰۵ هزار و ۸۴۰ دستگاه بود، کاهشی اندک را نشان می‌دهد.

تسلا، باارزش‌ترین خودروساز جهان، بهتر از رقبا از همه‌گیری کووید و اختلالات زنجیره تامین عبور کرده و کارخانه جدیدش در شانگهای باعث رشد آن شده است.

اما افزایش اخیر موارد کووید-۱۹ در چین، تسلا را مجبور کرده است که به طور موقت تولید در کارخانه شانگهای را برای چند روز در ماه‌های مارس و آوریل به حالت تعلیق درآورد، زیرا شهر برای آزمایش ساکنان برای این بیماری قرنطینه شده است.

بیشتر بخوانید:

تلاش تسلا برای ادامه تولید در شانگهای | با چینی‌ها همکاری می‌کنیم

تسلا اعلام کرد که در مجموع ۲۹۵ هزار و ۳۲۴ خودروی سدان مدل ۳ و خودروی اسپورت مدل Y فروخته و در حالی است که ۱۴۷۲۴ سدان لوکس مدل S و SUV ممتاز مدل X را به مشتریان تحویل داده است.

کد خبر 667426 برچسب‌ها خودرو - جهانی خودروی برقی كروناويروس ایلان ماسک بازار خودرو چین خودرو شرکت‌ خودروسازی تسلا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی خودروی برقی كروناويروس ایلان ماسک بازار خودرو چین خودرو شرکت خودروسازی تسلا سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری ایتارتاس از نیویورک، ایلان ماسک کارآفرین آمریکایی گفت برنامه‌های ارائه شده برای یک توافقنامه امنیتی جهت تضمین حمایت از اوکراین برای ده سال آینده «دیوانگی» است.

ماسک اظهار داشت: «این دیوانگی است. جنگ ابدی (است)».

پیش از این، دیوید ساکس، کارآفرین دیگر آمریکایی در شبکه ایکس نوشت «اوکراین در حال کار بر روی یک توافقنامه امنیتی با آمریکا است که حمایت این کشور را برای ده سال آینده تضمین خواهد کرد».

به گفته وی، کمک ۶۱ میلیارد دلاری که واشنگتن اخیرا تائید کرده است، «فقط آغاز کار بود».

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین پیشتر گفته بود که مقامات اوکراینی و آمریکایی در حال بحث در مورد میزان کمک‌های نظامی و مالی به کی یف برای ده سال آینده به عنوان بخشی از مذاکرات بر سر یک توافقنامه امنیتی دوجانبه هستند.

 

دیگر خبرها

  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان