Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از وزارت راه و شهرسازی، «امیرمحمود غفاری» معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی آمار سفرهای ایام نوروز از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در بخش‌های جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی را اعلام کرد.

وی افزود: بر اساس آمار ارائه شده طی این مدت، معادل ۵ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۲۸۳ نفر مسافر جاده‌ ای داخلی و ۵۳۴ هزار و ۳۲۹ سفر جاده‌ ای داخلی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری خاطر نشان کرد: در بخش ریلی نیز طی مدت زمان اعلام شده، ۳ هزار و ۲۹۲ سفر ریلی انجام شده و یک میلیون و ۲۲۰ هزار و ۵۴۶ نفر جابه‌جا شدند.

وی ادامه داد: این آمار در بخش هوایی داخلی و بین‌المللی شامل ۲ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۹۴۹ نفر است و آمار پروازهای هوایی در بخش داخلی و بین‌المللی ۱۷ هزار و ۱۷۱ فروند گزارش شده است.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: در بخش دریایی ورود و خروج مسافر دریایی ۲ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۷۵۲ نفر، ورود و خروج گردشگر دریایی ۲ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۲۸۰ نفر، ورود و خروج شناور مسافری ۲۴ هزار و ۴۸۶ فروند و ورود و خروج شناور تفریحی نیز ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۷۲ فروند ثبت شده است.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، در مدت زمان اعلام شده ۳۳۶ فقره تصادف منجر به فوت و ۴ هزار و ۱۴۱ فقره تصادف منجر به جرح ثبت شده است و متاسفانه ۴۶۴ نفر سر صحنه تصادف فوت کرده‌اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سفرهای نوروزی سفر جاده ای ریلی مسافر جاده ای وزارت راه و شهرسازی ورود و خروج ۲ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا

لطفی مدیرکل شیلات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این استان رتبه نخست کشوری را در تولید آرتمیا دارد، گفت: آرتمیا موجود آبزی بوده، که یکی از محصولات پرفروش در بازار‌های جهانی است و در ۲۰۰ هکتار از زمین‌های شور استان پرورش می‌یابد.

وی اضافه کرد: این محصول به مبلغ ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار فروش می‌رسد.

به گفته لطفی، برای آبزی‌پروری در مقیاس‌های بزرگ، ماهیان ارزشمند صادراتی مانند میگو و ماهیان خاویاری حتی بخشی از ماهیان زینتی از آرتمیا به عنوان تغذیه استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • ارتش اسرائیل شکست را پذیرفت/ روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات/ شمار شهدای غزه به ۳۴هزار و ۶۸۳ نفر افزایش یافت
  • روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • سرگیجه با آمار تورم
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است