Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند با امیرحسین اعظمی خبرنگار همشهری گفتگویی داشته است

علیرضا بیرانوند واکنش جالبی به قرعه تیم ملی ایران نشان داد.

به گزارش طرفداری، مصاحبه علیرضا بیرانوند را می خوانید:

علیرضا، در مورد قرعه ایران در جام‌جهانی چه صحبتی داری؟

خب، هر احتمالی وجود داشت و این قرعه‌کشی برای همه تیم‌ها، بازیکنان، مربیان و هواداران فوتبال در نقاط مختلف دنیا، جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ایرانی‌ها نیز مهم بود که با چه قرعه‌ای مواجه می‌شویم، ضمن اینکه در جام‌جهانی کیفیت فنی همه تیم‌ها خوب است و نمی‌توان بازی‌های ساده‌ای را تصور کرد.

قبول داری قرعه ایران نسبت به دیگر تیم‌های آسیایی خوب بود؟

بله، در قرعه نسبتا خوبی قرار گرفتیم. انگلیس که تیم خوب و باکیفیتی است و ما تا حالا با این تیم روبه‌رو نشده‌ایم. شاید خیلی از طرفداران فوتبال دوست داشتند با تیمی همگروه شویم که تا حالا در جام‌جهانی با آن تیم بازی نکردیم که درنهایت با انگلیس همگروه شدیم. آمریکا هم تیم خوبی است که خاطره خوبی از تقابل با این تیم داریم و در جام‌جهانی ۹۸ فرانسه آنها را شکست دادیم. از بین ولز، اسکاتلند و اوکراین هم باید با یک تیم بازی کنیم و باید ببینیم حریف سوم ما کدام‌یک از این ۳ تیم خواهند بود.

پیش‌بینی خودت چیست؟

نمی‌دانم، فکر می‌کنم اوکراین دیگر حریف ما باشد ولی نمی‌توان در این زمینه پیش‌بینی قطعی انجام داد.

ما در ۲ دوره گذشته برابر آرژانتین، اسپانیا و پرتغال نمایش آبرومندانه‌ای داشتیم. فکر می‌کنی داستان بازی با انگلیس به کجا برسد؟ می‌توان از این تیم امتیاز گرفت؟

مسئله مهم انگیزه‌ای است که بازیکنان تیم ملی ایران دارند. تمام بچه‌ها می‌خواهند با تمام وجود بازی کنند تا در این بازی‌ها بدرخشیم و مطمئن هستم که بچه‌ها می‌خواهند بهترین عملکرد را در بازی اول داشته باشند. بازی با انگلیس بسیار مهم است و ما نباید در این بازی شکست بخوریم. اگر در این بازی امتیاز بگیریم عالی خواهد شد.

تو به صعود ایران به مرحله حذفی خوش‌بین هستی؟

بله، خیلی خوش‌بین هستم. البته یک موضوع مهم نباید فراموش شود، اینکه بتوانیم تا شروع بازی‌ها چند مسابقه دوستانه خوب داشته باشیم تا نقاط ضعف‌مان را شناسایی کرده و آنها را به حداقل برسانیم. ما باید با چند تیم باکیفیت بازی کنیم در ضمن این را دوباره تکرار می‌کنم که بازی با انگلیس مهم است و ما نباید این بازی را ببازیم.

حتما خودت هم برای جام‌جهانی قطر، حتی بیشتر از جام‌جهانی قبلی انگیزه داری؟

بله، جام‌جهانی یک ویترین بزرگ است و رؤیای هر فوتبالیستی بازی در این جام است. قطعا انگیزه زیادی دارم تا در قطر هم بازی کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

وقتی در چند بازی نیمکت‌نشین شدی، در مورد آینده نگران نشدی؟

من در فوتبال روزهای خیلی سختی را تجربه کردم و بیدی نیستم که با این بادها بلرزم. مطمئن باشید ۱۰ برابر گذشته انگیزه دارم تا روزهای خوبی را رقم بزنم. من یاد گرفته‌ام که تلاش کنم و دست از مبارزه برندارم. بازی در جام‌جهانی یک هدف مهم برای من است که باید به آن برسم.

از حالا شایعات زیادی در مورد آینده فوتبالی تو مطرح است. بالاخره قصد بازگشت به فوتبال ایران و پرسپولیس را داری؟

من نمی‌توانم از حالا صحبتی در مورد آینده داشته باشم و فعلا تمرکزم روی بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل است. فعلا ترجیح می‌دهم در این مورد صحبت نکنم.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس ورزشکاران برتر قرن؛ غلامرضا تختی، محمد نصیری و عبدالله موحد | رستم ورزش هیچوقت از قلب ایرانیان نرفت طراح نماد جام جهانی قطر چه کسی است؟ گرافیست ایرانی! یاگو آسپاس: داور با اعلام 3 پنالتی برای رئال مادرید، می‌خواست هت تریک بنزما را مشاهده کند توماس توخل و همسرش به زندگی مشترک خود پس از 13 سال پایان دادند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند جام جهانی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند با آهنگ تتلو وارد صنعت مدلینگ شد؛ رخ عقاب! + فیلم

علیرضا بیرانوند وارد صنعت مدلینگ شد.

طرفداری | علیرضا بیرانوند بار دیگر به صنعت مدلینگ قدم گذاشت.

علیرضا بیرانوند پس از چند هفته مصدومیت، در بازی با سپاهان درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت و موفق به ثبت کلین‌شیت شد.

ویدیویی تبلیغاتی از بیرو منتشر شده که او را در صنعت مدلینگ نشان می‌دهد تا بار دیگر مرد شماره یک پرسپولیس، تجربه جدیدی در زندگی خود کسب کرده باشد.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان
  • علیرضا بیرانوند با آهنگ تتلو وارد صنعت مدلینگ شد؛ رخ عقاب! + فیلم
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه