Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@20:50:32 GMT

مساجد استان سمنان برای روزه‌داران مهیا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۰۸۸۲

مساجد استان سمنان برای روزه‌داران مهیا شد

گروه استان‌ها- هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان مساجد مهیای حضور روزه‌داران شد و این اماکن با کمک مردم غبارروبی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ، غبارروبی و عطرافشانی مساجد در سراسر استان سمنان انجام شد تا پس از دو سال پس از شیوع کرونا مساجد با حضور پررنگ نمازگزاران فعالیت معنوی خود را از سر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«در ماه رمضان ماهی که زیبایی و معنویت آن با حضور در مساجد لذت‌ بخش‌تر خواهد بود مساجد استان سمنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر فعال بوده تا مردم بیشتر از فیوض ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند» این جمله را مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت و افزود: همچنین مبلغان به تمامی مساجد در سراسر استان سمنان اعزام می‌شوند.

امام‌ جمعه شاهرود نیز با بیان اینکه نظافت مساجد مربوط به خادم مسجد نیست گفت: مسجد خانه خدا است و همه ما موظف هستیم خانه خدا را غبارروبی کنیم.

ملکیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان نیز درباره غبارروبی مساجد در ایام ماه مبارک رمضان گفت: مردم همت کردند و مساجد را به‌عنوان مکان‌های مقدس عبادت پاکیزه و غبارروبی می‌کنند.

حسن رستمیان امام‌ جمعه دامغان نیز افزود: یکی دو سال بیماری کرونا بود و حضور مردم به خاطر بیماری در مساجد کمرنگ‌تر بود اما این روزها به خاطر توسعه واکسیناسیون میزان شیوع بیماری کاهش یافته و ازاین‌رو فعالیت مساجد امسال در ماه رمضان بیشتر خواهد بود.

حجت‌الاسلام آرامی امام‌ جمعه گرمسار نیز گفت: امروز مساجد شهر گرمسار با حضور افرادی که علاقه‌مند به غبارروبی خانه خدا بودن برای حضور روزه‌داران آماده شد که این امر ثواب بسیاری هم دارد.

در بسطام نیز با حضور روحانیون و نونهالان مساجد شهر بسطام و امامزاده ابوالقاسم غبارروبی شد، همچنین در تمامی مساجد شهر درجزین نیز غبارروبی مساجد با حضور پرشور مردمی دیندار این شهر انجام شد.

150 مسجد کاشان ویژه ایام ماه مبارک رمضان غبارروبی شد غبارروبی مساجد و بقاع متبرکه استان گلستان در آستانه ماه رمضان + تصویر آئین تکریم و غبارروبی مساجد اصفهان به روایت تصویر

بر اساس مشاهدات خبرنگار تسنیم در نخستین روز از ماه ضیافت مردم دیندار استان سمنان در مساجد حضور یافته و خانه خدا را برای یک ماه میهمانی آماده کردند.

انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان غبارروبی مساجد استان سمنان خانه خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  محمود شم آبادی در نشست شورای اداری خوشاب گفت: هر یک از شهرستان های غرب خراسان رضوی ظرفیت های فراوانی دارند اما تمرکز عمده صنایع در سبزوار، باعث بروز مشکلات اجتماعی و حاشیه نشینی در این شهر بزرگ شده است.

وی اظهار کرد: گفتمان توسعه غرب خراسان رضوی نیازمند تبیین است، بدین مفهوم که مسیر توسعه باید علاوه بر سبزوار، برای دیگر شهرستان‌های همجوار نیز به درستی تعریف شود.

فرماندار خوشاب گفت: در مواردی که زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در سبزوار فراهم نیست، ایجاد حس مشارکت و ترغیب آنها به شهرستان های مجاور برای سرمایه گذاری، توسعه اقتصادی خطه غربی خراسان رضوی را شتاب خواهد بخشید.

شم آبادی گفت: برای نمونه همه زیرساخت های لازم در ناحیه صنعتی خوشاب فراهم شده و این ناحیه مهیای جذب سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران خوشابی زیادی نیز در تهران و دیگر مناطق کشور علاقه مند به سرمایه گذاری در منطقه هستند که باید در کنار ایجاد مشوق ها، موانع موجود از مسیر آن‌ها برداشته شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال با شعار جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: نهادهای اداری توان و ظرفیت خود را در راستای تحقق شعار سال به کار گیرند در این راستا زیرساخت های مورد نیاز برای جذب سرمایه گذاری های جدید نیز فراهم خواهد شد.

فرماندار خوشاب گفت: مدیران باید با فاصله گرفتن از روزمرگی به برنامه‌های جاری بسنده نکنند و با رویکرد و راهبرد مناسب، مساله شناسی و بهره مندی از شاخص های آماری تحول را رقم زنند.

شم آبادی یا اشاره به در پیش بودن توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اداری با شناسایی مسائل حوزه خود و تعریف برنامه برای جذب اعتبارات مورد نیاز با مدیران کل رایزنی کنند.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

این شهرستان مرکب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب، دارای ۷۰ روستا است.

 
 

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب