Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه13 از برگزاری جشنواره لبخند دل‌ها به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدهادی علی احمدی با بیان اینکه شبهای ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است تا با ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به شهروندان فرهنگ سازی کرده و زمینه گسترش رفتارهای حسنه را مهیا کنیم، افزود : در این راستا، جشنواره ای با عنوان لبخند دل ها به مدت 30 شب از 16 فروردین ماه، بعد از اذان مغرب و عشاء  آغاز می شود و تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
او ادامه داد: در این جشنواره که از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی تدارک دیده شده است، غرفه های مختلفی شامل قرآن بخوانیم جایزه بگیریم، کتب مذهبی، پرسش و پاسخ دینی، افطاری ساده، رادیو قرآن و ورزش، قرآن و کودک، سلامت، عفاف و حجاب، اماکن گردشگری مذهبی و ...‌ در شب های ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان خواهد بود.
شهردار منطقه13 به آئین غبارروبی مساجد منطقه13 به عنوان یکی از سنت‌های شایسته تکریم در فرهنگ دینی اشاره کرد و افزود: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مساجد محدوده برای میزبانی از روزه داران و نمازگزاران، غباروبی و عطر افشانی شدند.
 او اضافه کرد: فضاسازی و آراسته‌سازی محیط داخلی و بیرونی مساجد، نظافت و شست‌وشوی آنها از جمله فعالیت‌های آیین غبارروبی مساجد به مناسبت فرا رسیدن ماه مهمانی خدا است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه13 ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم