Web Analytics Made Easy - Statcounter

60خبرگزاری آریا- هزار شهروند و گردشگر نوروزی در بوستان‌ها و مسیرهای گردشگری شمال تهران در روز طبیعت حضور یافته و روز 13 فروردین را در طبیعت زیبای بهاری سپری کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمیدرضا حاجوی شهردار این منطقه با بیان خبر فوق اظهار کرد: امسال در روز طبیعت با توجه به کنترل نسبی بیماری کرونا و نهادینه شدن رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه، شاهد استقبال چشمگیر شهروندان و گردشگران نوروزی از بوستان های فرامنطقه ای، منطقه ای، محلی و مسیرهای گردشگری در شمال تهران بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از پایان روز طبیعت بلافاصله با حضور 400 نیروی کارگری عملیات نظافت بوستان‌ها، فضاهای سبز حاشیه معابر و بزرگراه ها و کلیه مسیرهای گردشگری انجام و در مدت کوتاهی کلیه معابر و بوستان‌ها پاکسازی شد.
حاجوی تصریح کرد: 150 بوستان فرامنطقه ای، منطقه ای و محلی در شمال تهران با هدف استقبال از شهروندان در روز طبیعت با اقدامات خدمات شهری و محیط زیستی و به کارگیری تمهیدات اجتماعی و فرهنگی آماده سازی و در10 بوستان نماز جماعت برگزار شد.
شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: به منظور آماده سازی بوستان ها، اقداماتی چون تامین روشنایی، ایمن سازی آب نما، زمین بازی کودکان، معابر، وسایل بازی و ورزشی بوستان ها، بهسازی سرویس بهداشتی و.... انجام شده است.
این مقام مسئول با اشاره به توسعه نقاط گردشگری منطقه یک افزود: به منظور ساماندهی نقاط بی دفاع شهری و همچنین توسعه و رونق گردشگری در قالب رود دره ها و تکریم زائرین و مجاورین آستان مقدس حضرت صالح(ع) طرح ساماندهی حاشیه مسیل مقصود بیک بررسی و مقرر شد ضمن تامین روشنایی معبر، مسدود سازی نقاط بی دفاع شهری و نیز آزادسازی مسیرهای منتهی، اقدامات عمرانی و بهسازی مسیر پیاده روی مسیل نیز انجام شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گردشگر نوروزی شمال تهران بوستان ها روز طبیعت منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، جنوب آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، اصفهان، فارس، هرمزگان، کرمان و یزد و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش پیش‌بینی می‌شود.

جمعه به جز سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و بوشهر، این وضعیت را خواهیم داشت.

شنبه در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، شمال شرق و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز بارش پیش‌بینی می‌شود.

۲ روز آینده در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز نیز بارش رخ خواهد داد و دریا در این نواحی مواج است.

کد خبر 848578 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • سختی کار نفتی‌ها
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند