Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: می‌توانیم از ظرفیت سمن‌ها در برگزاری رویدادهای ورزشی استفاده کنیم.

 به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر وحید یامین‌پور معاون امور جوانان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار درخصوص همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با معاونت جوانان وزارتخانه و نحوه مشارکت فدراسیون و معاونت جوانان موارد متعددی مطرح شد.

مازیار ناظمی عنوان کرد: فدراسیون این ظرفیت را دارد که به مناسبت‌های مختلف و در بخش مسابقات ویژه سمن‌ها با معاونت جوانان همکاری داشته باشد و مسابقاتی در بخش‌های رالی، آفرود و موتورسواری را برای اعضای سمن‌ها برگزار کنیم.

همچنین موضوع آموزش مخاطبان سمن‌ها توسط آکادمی بین‌المللی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه بود که با استقبال خوب دکتر یامین‌پور همراه شد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در این فدراسیون و برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی جذابیت زیادی برای مردم دارد و در نقاط مختلف کشور مورد توجه است.

یامین‌پور از پیشنهادات مازیار ناظمی استقبال کرد و قرار شد در مسابقات آینده از سمن‌هایی که علاقه‌مند هستند در این حوزه فعالیت کنند استفاده شود و در رویدادهای فرهنگی و ورزشی فدراسیون حضور پویایی داشته باشند.

 

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پنجاه و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های ایران از ورزش به عنوان عاملی منسجم کننده یاد کرد و از همت سازمان متبوعش برای فراهم آوردن امکانات تفریحی و ورزشی در این راستا سخن گفت.

وی افزود: رویکرد ما در سال جدید، مسجد محور و با نگاه به قرارگاه تعلیم و تربیت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تنظیم شده است و بر همین اساس حرکت می‌کنیم. اگر بتوانیم مدارس، مساجد و اماکن ورزشی را با یک‌دیگر پیوند دهیم کار به نحو احسن انجام خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: با بهره‌مندی از تجربیات برگزاری ۲ دوره مسابقات قهرمان شهر، در سال جاری به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت.

اوجاقی در بخش دیگری از اظهارات خود به ارتباط بین ورزش شهروندی و جامعه قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از رویداد‌هایی که تعریف می‌شود مرتبط با حوزه تفریحات است و مواردی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی و... را با مخاطبین مختلف در رده‌های سنی متفاوت شامل می‌شود. بخشی دیگر نیز مانند قهرمان شهر و مسابقه محور است و ما در تلاشیم با برگزاری این مسابقات، شرایط قهرمانی را در یک رشته خاص ورزشی برای صد‌ها یا هزاران نفر در مناطق و محلات شهر تهران ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود