Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اطلاعیه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی توجه عموم مردم به ویژه متصدیان واحد‌های صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای موارد زیر جلب شده است:

به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران گرامی، از هرگونه تظاهر به روزه خواری در ملاء عام، پوشش نامتعارف و کشف حجاب در واحد‌های صنفی و اماکن عمومی خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در صورت صدور مجوز ویژه فعالیت برای مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه ها، ایستگاه‌های راه آهن و بیمارستان‌ها می‌توانند به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی می‌باشند، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، ضمن استتار مکان به گونه‌ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود فعالیت کنند.

فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان برخورد خواهد شد.

کلیه رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه اعم از عمومی و شخصی و مردم برای حضور در پارک ها، بوستان‌ها و تفرجگاه ها، موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بوده و از هرگونه تظاهر به روزه خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات اسلامی و اخلاقی اجتناب کنند.

ضوابط و نحوه صدور مجوز ویژه رمضان برای واحد‌های صنفی در ماه مبارک رمضان از طریق اتحادیه‌های صنفی ذیربط به اعضای تحت پوشش ابلاغ خواهد شد.

پلیس در زمان افطار و شب‌های قدر که حضور و تردد مردم عزیز تراکم بیشتری دارد تلاش می‌کند با حضور نیرو‌های خود، رفت و آمد را تسهیل و امنیت را ارتقا بخشد و البته همکاری مردم و روزه داران بسیار راهگشا خواهد بود.

پلیس آذربایجان شرقی در این اطلاعیه، با تاکید بر رعایت شئون اسلامی (پرهیز از کشف حجاب، عدم استفاده از پوشش نامتعارف، عدم اختلاط نامتعارف زن و مرد و ...) در کلیه واحد‌های صنفی و اماکن عمومی، از همه شهروندان گرامی تقاضا کرده است در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرایم، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و یا نزدیکترین مرکز انتظامی اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان فرمانده انتظامی ماه مبارک رمضان آذربایجان شرقی واحد های صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی، مهر و موم شدند و برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر